۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴

در سومین کتاب از مجموعه آثار «قهرمانان کوچک کربلا» با عنوان «دو چشم ناتمام؛ قاسم و عبدالله(ع) چشمان امام حسن(ع)» به تبیین زندگی و نحوه شهادت حضرت قاسم و عبدالله‌بن حسن مجتبی(ع) در قالب «پنج تماشا» توجه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات بوستان کتاب، کتاب «دو چشم ناتمام؛ قاسم و عبدالله(ع) چشمان امام حسن(ع)» نوشته محبوبه زارع را در 68 صفحه با قیمت 1800 تومان برای پنجمین بار روانه بازار نشر کرد. این اثر، سومین کتاب از مجموعه آثار «قهرمانان کوچک کربلا» است که در قالبی ادبى ـ داستانى و با استناد به منابع معتبر تاریخى، به ترسیم بخشی از واقعه عظیم عاشورا می‌پردازد.

در این اثر به‌طور اختصاصی به تبیین زندگی و نحوه شهادت حضرت قاسم و عبدالله‌بن حسن مجتبی(ع) در قالب «پنج تماشا» توجه شده است.

مجموعه «قهرمانان کوچک کربلا» به معرفى شخصیت‌هاى کوچک حادثه کربلا از جمله امام باقر (ع)، قاسم‌بن الحسن، عبداللّه‌بن الحسن، طفلان مسلم، على‌اصغر و رقیه (ع) اختصاص دارد و با بیانى عاطفى، تصویرهایى از آن واقعه بزرگ را به‌گونه‌اى ملموس در برابر مخاطبان نوجوان خود تبیین می‌کند.

دو چشم ناتمام؛ قاسم و عبدالله(ع) چشمان امام حسن(ع)

بنابراین گزارش، کتاب‌های «یک بال و دو پرنده»، «دریا، طوفان، تلاطم، پنجره‌ای به آفاق شخصیت شگفت امام حسن مجتبی(ع)»، «آلبوم عاشورا، انعکاسی از لحظه‌های حماسه‌آفرینی سیدالشهداء(ع)»، «قاصدک کربلا، حضرت رقیه(س)»، «باغ سیب، درخت شکیب، هفتاد و دو شاخه از درخت یادگار عاشورا امام زین‌العابدین(ع)» و «ستاره غربت، محمدبن علی(ع)، تنها ستاره امامت که در کودکی در عاشورا درخشید» از دیگر آثار این نویسنده دینی است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آنها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =