برگزاری بیش از ۱۱۰۰ برنامه فرهنگی - ورزشی در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی - ورزشی در این استان طی هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میثم پاریزی با اعلام اینکه ۲۶ مهر تا ۲ آبان با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، در گزارشی به بیان برنامه های این هفته پرداخت و گفت: این کار با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان کرمان انجام می شود.
او جشن بزرگ جامعه ورزش استان کرمان را یکی از برنامه های شاخص این هفته ذکر کرد و افزود: این مراسم همراه با تجلیل از قهرمانان پارالمپیک، دوم آبان ماه همزمان با روز پایانی هفته تربیت بدنی با حضور رؤسای فدراسیون‌هایی که کرمانی هستند، کارکنان وزارت ورزش، استاندار، مسئولان استان، مدیران کل دستگاه ها، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رئیسه هیئت های ورزشی، قهرمانان، مربیان و اصحاب رسانه در تالار فرهنگیان کرمان برگزار می شود.
پاریزی دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان را در روز سه شنبه ۲۶ مهر، تجدید میثاق با سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایشان، تجلیل از کامیابی بزرگمرد ورزش زورخانه ای در زورخانه انقلاب، همایش پیاده روی، دو و میدانی و ورزش صبحگاهی را برخی از برنامه های هفته تربیت بدنی برشمرد.
او برگزاری بیش از ۳۰۰ مورد مسابقات ورزشی مختلف در سطح استان، بهره برداری از ۵ پروژه ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هیئت های ورزشی، انجام ورزش بانوان در پارک های مختص بانوان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشنواره بازی های بومی و محلی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =