92 درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی خبرآنلاین فیلم اصغر فرهادی را شایسته حضور در اسکار دانسته​اند.

به گزارش خبرآنلاین، تا این لحظه 8هزار و 220 نفر در این نظر سنجی شرکت کرده​اند . فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی  با کسب 7هزار و 563 رای در صدر انتخاب کاربران قرار گرفته​​است.

در این نظر سنجی از کاربران خبرآنلاین خواسته شده تا از بین فیلم​های «آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی، «اینجابدون من» به کارگردانی بهرام توکلی، «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و «یه حبه قند» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی فیلمی را انتخاب کنند که شایسته حضور در رقابت​های اسکار است.

تا این لحظه فیلم فرهادی فاصله خیلی زیادی با سایر رقبا دارد و 92 درصد آرا را به خود اختصاص داده​است. برای انتخاب فیلم مورد نظر خود می​توانید به نظر سنجی سمت چپ این خبر مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین نتایج این نظرسنجی هم اینجا را ببینید.  

نتایج نظرسنجی تا لحظه تنظیم این خبر
نظر سنجی اسکار

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    1 1
    چرا فيلم اخراجي​هاي 3 را در نظر سنجي تون نذاشتيد؟
  • ایران دوست US ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    1 0
    امیدوارم تصمیم گیرندگان توجه کنند و با درنظر گرفتن مسایل ملی ، و به دور از سیاسی بازی ، فیلم جدایی نادر از سیمین که برنده جایزهای متعدد بین المللی شده است را به عنوان نماینده سینمای ایران به آکادمی بفرستند تا پس از سالها یک عنوان خوب و قابل رقابت با سایر کشورها ، داشته باشیم و مسلما افتخارش فقط و فقط برای ایران و ایرانی خواهد بود .
  • فاطمه US ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 1
    خدایش،این افرادی که تو نظر سنجیتون شرکت کردند همه فیلمها رو دیدند؟نظر سنجیتون از بیخ اشتباهه.
  • هانيه IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    dasthai too kare ke nemikhan filme farhadi bere oskar
  • گروه فرهنگ و هنر خبرآنلاين IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    با سلام به همه کاربران محترم و کساني که نظر داده​اند، در پاسخ به کاربر گرامي که نوشته چرا فيلم اخراجي​ها در اين نظر سنجي نيست، به اين مساله بايد اشاره کرد که ما در اين نظر سنجي نه بر اساس راي شخصي بلکه بر اساس اخباري که از گزينه​هاي احتمالي شنيده يا پخش مي​شود دست به انتخاب فيلم هايي زده​ايم که تا به حال نامشان به عنوان نامزد احتمالي رفتن به اسکار شنيده شده بود. طبيعي است که وقتي نام «اخراجي​ها 3» مطرح نشده باشد، در نظر سنجي هم شرکت داده نمي​شود.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    1 0
    آقاي فرهادي از افتخارات ايران است. كسي كه نام ايران را در زمينه كاري خود پرآوازه نموده است. يزدان يارت.
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    در پاسخ به "بدون نام" كه در مورد احراجي ها 3 سوال كردند بايد گفت: به قول حافظ "راهي بزن كه آهي بر ساز آن توان زد/ شعري بخوان كه با او رطل گران توان زد". مگه تو اسكار هر فيلمي رو اصلا راه ميدهند..
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
    0 0
    باید جدایی رو انتخاب کنند واسه اسکار!باید!
  • ارزو IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    فیلم اخراجی های سه واقعا که بی محتواست. نبایدم توی لیست فیلم ها بیاد. از اقای ده نمکی بخواهید دیگه فیلم نسازه سر جدش
  • آرمان IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 1
    من هنوز متعجم كه اين جدايي نادر و سيمين چي داره كه انقدر محبوب شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! داستانه كليشه اي و تكراري نشان دادنه فقر و بدبختي و جدايي و يه پيرمرده معلول و بيمار حسه ترحم يه دختر بچه و غيرت و--------------واقعا اين موارد كم توي فيلمها و سريالها ديده شده!!!!!! جدايي سعي كرده تكنيك و فن بازيگري رو نزديك به استاندارد برسونه فقط همين!!! من در حده اسكار نميدونم------------------- مثله اينكه ايرانيهاي خارج نشين هم بيكار نشستن و دارن تو imdb بهش نمره 10 ميدن!!!!!!!!!!متاسفم----
  • مهسا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    1 0
    رفتن فیلم آقای فرهادی به اسکار هیچی از ارزش سایر فیلم ها و کارگردان های اون کم نمی کنه خصوصا اینجا بدون من یا یک حبه قند! ولی مسلمل "جدایی نادر از سیمین"بهترین انتخابه.