سامانه ۱۴۲۰ از بزرگترین مراکز پاسخگویی کشور است

مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی گفت : ارتباطی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی کشور یکی از بزرگترین و گسترده ترین مراکز پاسخگویی کشور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر محمد منصور عظیم زاده مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی تامین اجتماعی کشور در گردهمایی مدیران و کارشناسان بخش های بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان لرستان در خرم‌آباد با اشاره به سیاست های تامین اجتماعی در توسعه ارتباطات الکترونیکی گفت : راه اندازی سامانه ۱۴۲۰ و توسعه و گسترش خدمات آن یکی از اقدامات اثرگذار و محوری سازمان تامین اجتماعی بوده است و به دنبال آن هستیم تا در عرصه آموزش بیش از پیش پرسنل و فرهنگ سازی در بین مردم و شرکای اجتماعی برای بهره مندی از خدمات سازمان و تسهیل در برقراری ارتباطات دیجیتال با مردم باشیم .

مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی افزود: روزانه در سامانه ۱۴۲۰ بیش از ۹۰۰۰ تماس تلفنی پاسخ داده می شود و ۱۲۰۰۰ مشاوره حضوری به مراجعین عرضه می گردد.

دکتر عظیم زاده با اشاره به حجم خدمات این سامانه اضافه کرد علاوه بر پاسخگویی تلفنی و حضوری ، در این سامانه زمینه برقراری ارتباط بین کارکنان و مردم به صورت مجازی و پاسخگویی سریع به نیازهای بیمه ای و درمانی آنان فراهم شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1707260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =