کسب رتبه کشوری توسط دانش آموز استان چهارمحال وبختیاری

دانش آموز نگار ولی‌پور از دبیرستان فرزانگان شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر در رشته لیوان چینی در مسابقات کشوری ابتکارات و نوآوری دانش آموزی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پژمان خلفیان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تقویت تفکر خلاقانه در دانش آموزان گفت: خلاقیت و نوآوری محرک اصلی تمدن‌هاست. بنابراین، برای پیشرفت در صنعت، اقتصاد، سیاست و همه علوم، نیازمند تفکری خلاق و نوآور هستیم؛ خلاقیتی که در ضمیر همه ما نهفته و در نحوه زندگی ما تأثیر دارد.

وی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد و همچنین پژوهشسرای دکتر چمران شهرکرد تقدیر نمود و با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقات کشوری ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: نزدیک به ده هزار تیم از کل کشور در این مسابقات شرکت کردند و ۶۵۰ تیم به مرحله کشوری راه یافتند که در این میان، ۳۶تیم از استان چهارمحال و بختیاری موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

وی افزود: در میان ۳۶تیم راه‌یافته به مرحله کشوری از استان چهارمحال و بختیاری، سرکارخانم نگار ولی‌پور از دبیرستان فرزانگان شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر در رشته لیوان چینی در مسابقات کشوری ابتکارات و نوآوری دانش آموزی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1741991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =