برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در میعادگاه‌های نماز جمعه چهارمحال و بختیاری

بیش از ۷۰ مدیرکل از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی(ره) از نزدیک مطالبات مردم را شنیدند و پیگیر این مطالبات شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری و همچنین تاکید نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه و جماعت از این هفته به صورت مستمر برگزار خواهد شد و در میز خدمت این هفته در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد بیش از ۷۰ مدیرکل از ادارات به همراه معاونان و کارشناسان حضور داشتند.

فرشاد طهماسبی تصریح کرد: این میزهای خدمت به منظور ارتباط چهره‌به‌چهره و مستقیم و بی‌واسطه مردم و مسوولان برگزار می‌شود تا مسوولان پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره مسوولان با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است، گفت: روزهای دوشنبه هر هفته نیز از ساعت هشن صبح تا ۲ بعدازظهر نیز ملاقات عمومی مردم با مسوولان در تمام دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری، در دولت سیزدهم علاوه‌بر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان استان است.

طهماسبی افزود: براساس ارزیابی انجام شده بیش از ۲۰۰ نفر از مردم استان در میز خدمت روز جمعه این هفته با مدیران کل استانی و استاندار دیدار داشتند و مشکلات خود را بیان کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =