۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
پنج‌شنبه‌ها با «چهارباغ گپ» در اصفهان

در راستای ایجاد پاتوق‌های گفت و گو محور پیرامون چالش‌های اجتماعی از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه هر هفته پنج شنبه‌ها در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور کارشناسان مشاوره برنامه ای با عنوان چهارباغ گپ اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در راستای ایجاد پاتوق های گفت و گو محور پیرامون چالش‌های اجتماعی از نیمه دوم اردیبهشت ماه هر هفته پنج شنبه‌ها در گذر فرهنگی چهارباغ با حضور کارشناسان مشاوره برنامه‌ای با عنوان چهارباغ گپ اجرا می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این ارتباط اظهار کرد: مشاورین در برنامه چهارباغ گپ در سه حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای مهارت‌های زندگی و سالمندی موفق مشاوره های لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

بررسی چالشهای خانواده‌ها

سعید امامی افزود: به غیر از مشاوره به شهروندان در زمینه مباحث عمومی، هر هفته یک موضوع از چالش های خانواده ها به صورت اختصاصی بررسی می شود و مشاوره های لازم به خانواده ها برای ارتقا مهارتهای زندگی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشاوره‌ها تماما رایگان است، ابراز کرد: گذر فرهنگی چهارباغ در پایان هر هفته میزبان خانواده های بسیاری است که می توان از این فرصت در راستای ارتقای سطح آگاهی های اجتماعی استفاده نمود؛ بر این اساس در ۶ ماهه اول سال هر پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب و عشا در این گذر آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به خانواده ها و شهروندان هستیم.

امامی ادامه داد: مسئولیت غرفه‌های مشاوره بر عهده مرکز کاهش آسیب های اجتماعی، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند و مرکز تخصصی خانواده با محوریت اداره امور اجتماعی است که امیدواریم گام مهمی در راستای ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان در زمینه مسائل اجتماعی برداریم.

وی بیان داشت: در این غرفه ها ضمن مشاوره های علمی و تخصصی به شهروندان مجموعه های ارزشمند مکتوب آموزشی در حوزه های مختلف اجتماعی نیز به شهروندان ارائه می شود و از فضاهای هنری مانند پرفرمنس و غرفه های کودک نیز استفاده می شود.

استفاده از فضای مفرح و مناسب گذر فرهنگی چهارباغ

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: خانواده ها ضمن استفاده از فضای مفرح و مناسب گذر فرهنگی چهارباغ می توانند مشکلات خانوادگی خود را با مشاورین مطرح نموده و از راهنمایی های آنان جهت بهبود کیفیت زندگی خود استفاده نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =