فارس نوشت:

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در نود و دومین سفر استانی به همراه هیات دولت به استان همدان سفر کرده است، از پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بازدید و از نزدیک با قابلیت‌های این پایگاه آشنا شد.
 وی از اقتدار نیروهای دفاعی کشور سخن گفت و افزود: آشنایی، اشراف و کار با تجهیزات و سیستم‌های پیشرفته، شجاعت و بی باکی در انجام ماموریت‌های محوله و تقدیم صدها شهید و جانباز در دفاع از میهن اسلامی از عوامل پدیدآورنده این اقتدار است.
 وی افزود: ساخت جنگنده‌های جدید در دستور کار وزارت دفاع قرار گرفته است.
وحیدی، تنوع جنگنده‌ها، آماده نگه داشتن آن‌ها، ارتقا و روزآمدسازی آن‌ها، طراحی و ساخت جنگنده‌های آذرخش و صاعقه و ساخت هواپیمای جنگنده جدیدی را که در برنامه داریم از نبوغ دانش و فن‌آوری بومی و بالندگی صنعت دفاعی و نیروهای زبده عملیاتی ذکر کرد که در اوج تحریم‌ها توانمندی‌ بسیار بالایی را به منصه ظهور رسانده‌اند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ES ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    14 1
    حالا که داین زحمت میکشین بسازین خدا خیرتون بده ،چند فروند ایرباس هم بسازید،مشکل مردم همیشه در صحنه حل بشه!ماشالله از همه دنیا بینیاز شدیم به حول و قوه الهی!!!
  • مهرداد ر IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    1 3
    باسلام وخسته نباشید دریکی از گپ های خودمانی وخصوصی من از اقتدار وقدرت بالای ساخت جنگ افزار های جدید ایران حمایت وابراز خوشحالی می کردم،بعضی ها خوشحال وبعضی هم گفتند چی می گی همه دروغه واین ها قوطی حلبیه رنگش کردن.خواهش می کنم بیشتر در رسانه ها مخصوصا تلویزیون اطلاع رسانی کنید. تا این سست اندیشان دیگه جایی در بین مردم نداشته باشند. خدا قوت