۱۰۰ موکب «شادی» به مناسبت «عید غدیر» در حاشیه زاینده‌رود برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۱۰۰ موکب شادی در حاشیه زاینده رود به مناسبت عید بزرگ غدیر خم برپا می شود و جشن‌های محلی در خیابان‌ها و پارک‌ها را نیز شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، ۱۰۰ موکب شادی در حاشیه زاینده رود به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در اصفهان برپا می شود.

تخصص ویژه در بحث شادی نداریم

در این ارتباط، حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه متأسفانه در بحث شادی تخصص ویژه نداریم، اظهار کرد: مروز با ذائقه متفاوت نوجوانان و جوانان در برگزاری رویدادهای مذهبی مواجه هستیم؛ با توجه به این موضوع برای پرداختن بهتر به عید غدیر، تاد غدیر در استان اصفهان طی دو ماه گذشته تشکی و تسهیل‌گری برای پرداختن به شادی در معابر و ورودی مساجد و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی بدون ایجاد راه بندان در این جلسات بررسی شد.

وی افزود: استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم‌هایی که در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود نسبت به دیگر مراکز کمتر است، ما اعتقاد داریم که جوانان ما معتقد و علاقه‌مند هستند اما آن‌ها از ما انتظار یک تحول دارند و ما باید مقتضیات زمان را درنظر بگیریم.

پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۰۰ موکب در ایام غدیر در اصفهان برپا و توزیع ارزاق در ایام دهه ولایت انجام خواهد شد، گفت: پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار خواهد شد که ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر .ج.د دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های محلی در خیابان‌ها و پارک‌ها گفت: انتظار ما از شهرداری ورود جدی تر به حوزه رویدادهای دینی بیشتر است و در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی انتظار مساعدت بیشتری داریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1781993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =