فیلم‌های «فرزندان»‌ و «مارتا مارسی می مارلنه» هر یک نامزد سه جایزه از بیست و یکمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام در نیویورک هستند.

به گزارش خبرآنلاین، برندگان این دوره جوایز گاتام 28 نوامبر (هفتم آذر) در نیویورک معرفی می‌شوند.

درام خانوادگی «فرزندان»‌به کارگردانی الکساندر پین با بازی جرج کلونی در بخش بهترین فیلم بلند نامزد شده است. «تازه‌کارها» به کارگردانی مایک میلز، «راه میان‌بر میک» ساخته کلی رایکارت، «پناه بگیر» به کارگردانی جف نیکولز و «درخت زندگی» ترنس مالیک دیگر نامزدهای این بخش هستند.

کلونی در «فرزندان»‌ نقش وارث خانواده‌ای را بازی می‌کند که در هاوایی زمین‌های بسیار دارد. وقتی همسر او در حادثه‌ای مجروح می‌شود، مسئولیت نگه‌داری از دو دختر نوجوانش به عهده او گذاشته می‌شود.

این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نوظهور (شیلین وودلی) و بهترین گروه بازیگری هم نامزد جایزه گاتام است.

«مارتا مارسی می مارلنه» به کارگردانی شان دورکین بجز بخش بهترین فیلم بلند در دو بخش بهترین گروه بازیگری و بهترین کارگردان نوظهور بخت دریافت جایزه دارد. این فیلم درباره زنی است که متاثر از خاطرات دردناک و پارانویا فزاینده می‌کوشد با خانواده خود یکی شود.   

«تازه‌کارها» با بازی یوان مگرگور، کریستوفر پلامر، ملانی لورن و ...، «
Margin Call» ساخته جی. سی. چاندور با بازی کوین اسپیسی، پل بتانی، جرمی آیرونز، دمی مور و ... و «پناه بگیر» با بازی مایکل شانون، جسیکا چاستین و ... دیگر نامزدهای بخش بهترین گروه بازیگری هستند.

همان طور که قبلا اعلام شد چارلیز ترون و گری اولدمن بازیگران، دیوید کراننبرگ کارگردان و تام راتمن رئیس فاکس فیلمد اینترتینمنت در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام تقدیر می‌شوند.

جوایز گاتام یکی از اولین رویدادهای فصل جوایز سینمایی است. شناخته شدن یک فیلم در این جوایز می‌تواند به موفقیت‌های سینمایی پایان سال کمک کند.

هالیوود ریپورتر / 20 اکتبر / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =