فیلم‌های ترنس مالیک و مایک میلز به طور مشترک جایزه بهترین فیلم بلند داستانی این دوره جوایز گاتام را به خانه بردند.

به گزارش خبرآنلاین، بیست و یکمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام دوشنبه شب (سه‌شنبه صبح به وقت ایران) در نیویورک برگزار شد و برندگان شش بخش معرفی شدند.

«تازه‌کارها» به کارگردانی مایک میلز و درام «درخت زندگی» ساخته ترنس مالیک به طور مشترک برنده جایزه بهترین فیلم بلند داستانی شدند.

«تازه‌کارها» که داستان ارتباط یک پدر و پسر را به تصویر می‌کشد، جایزه بهترین گروه بازیگری را هم دریافت کرد. یوان مک‌گرگور، کریستوفر پلامر، ملانی لورن، گوران ویسنیچ، کای لنوکس، مری پیج کلر و کیگان بوس در این فیلم بازی می‌کنند.

«درخت زندگی» با بازی براد پیت، شان پن و جسیکا جاستین داستان یک خانواده‌ در جنوب آمریکا در دهه 1950 را روایت می‌کند.

این فیلم اولین بار در دنیا ماه مه پیش در بخش مسابقه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و برنده جایزه نخل طلا شد.

دی ریس برای درام «مطرود» درباره یک دختر نوجوان بروکلینی جایزه بهترین کارگردان نوظهور را دریافت کرد.

جایزه بهترین مستند به «این دنیا را بهتر کن» به کارگردانی کتی گالووی و کلی دوئین دی لا وگا اعطاء شد که درباره یک زوج تروریست آمریکایی است.

فلیسیتی جونز هم برای بازی در فیلم عاشقانه «دیوانه‌وار» جایزه بهترین بازیگر نوظهور را برد.

جایزه «بهترین فیلمی که در سینمای نزدیک شما اکران نشده» هم به «صحنه‌هایی از یک جنایت» ساخته بلو حدائق و گراور بابکاک اعطاء شد که مستندی درباره یک اعتراف جنجالی است.
درام خانوادگی «فرزندان»‌به کارگردانی الکساندر پین با بازی جرج کلونی و «مارتا مارسی می مارلنه» ساخته شان دورکین که هر یک نامزد سه جایزه گاتام بودند، مراسم را دست خالی ترک کردند.

چارلیز ترون و گری اولدمن بازیگران، دیوید کراننبرگ کارگردان و تام راتمن رئیس فاکس فیلمد اینترتینمنت در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام تقدیر شدند.
جوایز گاتام یکی از اولین رویدادهای فصل جوایز سینمایی است. شناخته شدن یک فیلم در این جوایز می‌تواند به موفقیت‌های سینمایی پایان سال کمک کند.

پارسال درام «استخوان زمستان» به کارگردانی دبرا گرانیک جایزه اصلی جوایز گاتام را برد.

ورایتی / 28 نوامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =