ترنس مالیک که امسال برای «درخت زندگی» برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شد، بازیگران دو فیلم بعدی خود را انتخاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «بی‌قانون» و «شوالیه جام به دست» پروژه‌های بعدی ترنس مالیک هستند که با حضور گروهی از بازیگران سرشناس سینما ساخته می‌شوند.

شرکت «فیلم‌نیشن» به ریاست گلن باسنر این دو پروژه را در بازار فیلم آمریکا که از روز چهارشنبه در سانتا مونیکا آغاز می‌شود، به خریداران خارجی عرضه خواهد کرد.

رایان گاسلینگ در «بی‌قانون» بازی می‌کند و کریستین بیل، کیت بلانشت، رونی مارا و هیلی بنت دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در همین حال، بیل نقش اصلی «شوالیه جام به دست» را به عهده دارد و بلانشت و ایزابل لوکاس هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

هر دو فیلم در مرحله پیش‌تولید هستند و قرار است سال 2012 پشت سر هم ساخته شوند. ترنس مالیک درباره داستان دو فیلم حرفی نزده است.

سارا گرین و نیکلاس گاندا همکاران قدیمی مالیک تهیه‌کنندگان «بی‌قانون» و «شوالیه جام به دست» هستند. «فیلم‌نیشن» که پخش جهانی «درخت زندگی» مالیک را به عهده داشت، حقوق پخش بین‌المللی این دو فیلم را در اختیار دارد.

«فیلم‌نیشن» همچنین حق پخش فیلم جدید مالیک را در اختیار دارد که فعلا با عنوان «پروژه بدون نام ترنس مالیک» شناخته می‌شود و بن افلک، ریچل مک‌آدامز، خاویر باردم و ریچل وایس در آن حضور دارند. این فیلم در مرحله پس از تولید است.

مالیک تا پیش از «درخت زندگی» در 40 سال فعالیت تنها چهار فیلم «برهوت»، «روزهای بهشت»، «خط قرمز باریک» و «دنیای نو» را کارگردانی کرد.

«درخت زندگی» او اولین بار در دنیا ماه مه پیش در بخش مسابقه شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و برنده جایزه نخل طلای جشنواره شد.
این درام با بازی براد پیت، شان پن و جسیکا جاستین داستان یک خانواده‌ در جنوب آمریکا در دهه 1950 را روایت می‌کند.
 
هالیوود ریپورتر / 1 نوامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =