مروری بر حوادث ایران در عصر سه شنبه 3 آبان 1390

مرگ دزد نگون بخت در تعقیب و گریز با پلیس
خبرگزاری مهر  نوشت: سر کلانتر ششم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری دو سارق زور گیر در جنوب شرق پایتخت گفت: یکی از متهمان طی تعقیب و گریز پلیسی بر اثر سانحه تصادف جان باخت.
سرهنگ " عباس دانشجو " سر کلانتر ششم پلیس پایتخت اظهار داشت: طی چند روز گذشته ماموران این سر کلانتری، با کسب چندین مورد گزارشات مردمی از طریق مرکر فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زور گیری دو نفر در بلوار ابوذر، بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه کردند.
سرهنگ دانشجو افزود: در این راستا ، ماموران ضمن مراجعه به محل مذکور ،سارقان زور گیر را در حین عربده کشی در حالیکه قمه بدست داشتند ، مشاهده کردند.
سر کلانتر ششم پلیس پایتخت ادامه داد : ماموران ضمن یک تعقیب و گریز طولانی متهمان را که قصد فرار با یک دستگاه موتورسیکلت داشتند، دستگیر کردند.
وی بیان داشت : راکب و ترک نشین موتورسیکلت مذکور در این تعقیب و گریز با یک دستگاه خودرو سمند برخورد کردند و براثر این سانحه یکی از متهمان به نام " مصطفی " به دلیل شدت جراحات وارده ضمن انتقال پیدا کردن به بیمارستان، جان خود را از دست داد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه از تحویل متهم دیگر به نام " حسن " به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و اظهار داشت : در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه قمه و 11 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد. 
 
کشف بیش از 1 کیلو و300 گرم تریاک از شکم دو مسافر
خبرگزاری مهر نوشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان موفق شدند از شکم دو مسافر مقدار یک کیلو و 300گرم تریاک کشف و ضبط کنند.
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان مستقر در ایست و بازرسی نصرت اباد هنگام کنترل و بازدید مسافران خودروهای عبوری به یک نفرمتهم به هویت "میلاد- چ "مشکوک به بلع وانباری شدند و از وی 770 گرم تریاک کشف وضبط کردند.
همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مستقر در این ایست و بازرسی از یک نفر مسافر عبوری دیگر به هویت " شمس الدین – خ" مقدار530گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
47282
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =