راه اندازی اولین نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی چهارمحال و بختیاری

اولین نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم بازگشایی نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: به منظورحمایت از بنگاه‌های خرد و صنایع کوچک که فاقد توانمندی‌های صادراتی هستند ۵۲ کنسرسیوم در شهرک‌های صنعتی کشور راه اندازی می‌شود.

عبدالله ناظر فصیحی گفت: این شرکت‌ها براساس شناسایی ظرفیت صنایع کوچک هر استان شکل می‌گیرد تا در معرفی کالای آن‌ها به بازار های جهانی، نمایشگاه‌های بین المللی و صادرات محصولشان کارگشا باشد.

وی اعتماد صنایع کوچک و اتحاد آنان در تشکیل این کنسرسیوم را مهمترین زیر ساخت برای راه اندازی کنسرسیوم‌های استانی دانست که می‌تواند راه اندازی آن را دراستان‌ها کند یا تسریع کند.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان این نمایشگاه را بانک اطلاعاتی ملموس از صنایع استان دانست و گفت: در بخش اول این نمایشگاه محصولات ۱۲۰ واحد صنعتی استان به نمایش گذاشته شده است که در فاز بعدی همه‌ی محصولات معرفی خواهند شد.

شمسیان معرفی محصولات استان در یک مجموعه و به صورت یک جا به تجار و بازرگانان خارجی و سرمایه گذاران داخلی را ضرورت برپایی این نمایشگاه اعلام کرد.

گفتنی است ،هم اکنون ۱۸ شهرک و ۷ ناحیه صنعتی زیرساخت‌هایی است که زمینه فعالیت ۱۰۰۰ واحد صنعتی کوچک وبزرگ را در چهارمحال و بختیاری فراهم کرده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =