۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲

براساس دستور وزیر نفت باید تمام پروژه های پارس جنوبی به صورت 24 ساعته فعال شوند.

رستم قاسمی با تاکید بر این که در یک ماه آینده کار باید به صورت شبانه‌روزی در پروژه های پارس جنوبی انجام شود، افزود: پیشرفت ماهانه هر فاز پارس جنوبی باید از ماه‌های آینده به بیش از 2.5 درصد برسد.
وزیر نفت در تازه ترین سفر کاری خود در روزهای 12 و 13 آبان (پنجشنبه و جمعه) به پارس جنوبی گفت: در همه فازهای پارس جنوبی به ویژه فازهای 12، 15،16 و 17،18 که امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند، لازم است کار به صورت جهادی و شبانه روزی در دو یا سه نوبت کاری انجام شود و پیمانکاران موظف هستند در یک ماه آینده کار را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند.
م قاسمی با ابراز خرسندی از فازهایی که پیشرفت ماهانه آنها بیش از 2 درصد است، افزود: پیشرفت ماهانه هر فاز پارس جنوبی باید از ماه‌های آینده به بیش از 2.5 درصد برسد و چنانچه پیمانکاری نتواند به این میزان پیشرفت دست یابد، بخشی از کارهای آن پیمانکار به دیگران سپرده خواهد شد.
وی درباره آخرین وضعیت تولید گاز کشور از میدان مشترک پارس جنوبی گفت: با تلاش مدیران و کارکنان شایسته و متعهد صنعت نفت در بخش‌های تولید و بهره‌برداری پارس جنوبی در سال جاری، تاکنون ظرفیت تولید به بیش از 275 میلیون مترمکعب در روز رسیده است و تا پایان سال این ظرفیت از 290 میلیون مترمکعب در روز عبور خواهد کرد.
/22139

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    0 0
    خدا کنه
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    2 0
    باید مدیران شرکتهای پارس جنوبی هر ماه و ادواری پیشرفتهای که نایل شده اند را به مردم بگویند.