نظارت بر بازار مازندران تشدید می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نظارت بر بازار استان مازندران را با استفاده از تمامی توان پیگیری خواهیم کرد و تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ نادعلی کهنسال در دیدار با کارکنان معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان مازندران اظهار داشت: مردم از ما در خصوص کنترل قیمت ها انتظار دارند و انتظار آنها به حق است.

وی با اشاره به اینکه بین مقوله گرانی و گرانفروشی قطعاً تفاوت وجود دارد، افزود: در مسئله گرانی متغیرهای مختلف اقتصادی دخیل است اما در مورد گرانفروشی ما نباید اجازه دهیم یک واحد صنفی و یا یک واحد تولیدی در پی سوء استفاده باشد و بخواهد از این طریق به مردم اجحاف کند.

کهنسال گفت: بازرسی از بازار و واحدهای اقتصادی باید با برنامه ریزی جدی تری پیگیری شده و در این راه از توان اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف سراسر استان قطعاً بیشتر از گذشته کمک خواهد گرفته شد. فرصت خدمت به مردم به سرعت می گذرد و باید این فرصت را غنیمت دانسته و با حداکثر توان در مسیر رفاه هم استانی های عزیز و مردم کشور و رضایت خدا و ائمه اطهار گام برداشت.

مدیرکل صمت مازندران با اعلام اینکه مردم از ما به عنوان متولیان امر انتظار دارند، اظهار داشت: با هر واحد متخلف اقتصادی که بخواهد باعث اجحاف به مردم شود براساس قانون برخورد جدی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1823423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =