پشت پرده لشکرکشی قدرت‌های دنیا به دریای مدیترانه به روایت سردار شکارچی /نماینده ولی فقیه در سپاه: آب، نفت و گاز را به روی اسرائیلی ها ببندید

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، لشکرکشی قدرت‌های دنیا در دریای مدیترانه و محاصره غزه را نتیجه زانو زدن آنان در برابر گروه حماس دانست که توان مقابله با این یک گروه را هم ندارند.

سردار ابوالفضل شکارچی امروز در تجمع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان کرمانی اظهار کرد: آمریکا در طول عمر ۲۴۷ ساله خود، ۲۲۷ جنگ را یا مستقیم حضور داشته یا حمایت کرده و میلیون‌ها انسان را به خاک و خون کشیده که یکی از این کشورها فلسطین و توسط رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از کشورهایی که مورد ظلم آمریکا قرار گرفته و گروه‌های تروریستی را علیه آن بسیج کرده، ایران اسلامی است و کشورهای لبنان، یمن، عراق افغانستان و ... از دیگر کشورها هستند.

سردار شریف: اسرائیلی‌ها، وحشی‌ها و کودن‌هایی هستند که به بیمارستان هم رحم نکردند /ضربه جبران ناپذیر امنیتی به اسرائیل به روایت وزیر کشور

قالیباف خطاب به مقامات آمریکا: شیطنت نکنید /شکست اسرائیل ترمیم ناپذیر است /نتانیاهو به ذلت خواهد افتاد

عکسی از خوش و بش سردار معروف سپاه با یک شهروند در راهپیمایی ۱۳ آبان /کدام چهره های سیاسی به خیابان ها آمدند؟

شکارچی بیان کرد: وقتی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها پای خود را به سرزمین آمریکا گذاشتند، حدود ۱۰۰ میلیون سرخپوست را در ایالات متحده آمریکا قتل عام کردند تا جا پای خودشان را محکم کنند و و هنوز هم سیاه‌پوستان و سرخ پوستان زیر چکمه‌های آمریکایی‌های خبیث هستند و به زنان و کودکان و مستضعفان ظلم می‌شود و عده‌ای تبهکار تحت عنوان صهیونیسم بین‌الملل در آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان حکمرانی می‌کنند و خط مقدمشان اسرائیل غاصب است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: بایدن رسماً اعلام کرد که اگر اسرائیل حال حاضر را نداشتیم، ایجاد می‌کردیم و در واقع آمریکایی‌ها از حضور خودشان به صورت علنی در سرزمین‌های اشغالی علیه مردم فلسطین رونمایی کردند.

وی افزود: بعد از عملیات قهرمانانه و غرور آفرین طوفان الاقصی هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و همکاری کشورهای عضو ناتو با صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین برای این است که تاب و توان مقابله با گروه‌های مقاومت را ندارند، آنان حتی حریف گروه کوچکی مثل حماس که جان فدای غزه و دنبال حق طلبی و آزادسازی سرزمین های اشغال شده هستند هم نشده و سراغ زنان و کودکانی رفته‌اند که سلاح و امکاناتی برای دفاع از خود ندارند. بیش از ۳۰۰۰ کودک در این چند روز قتل عام شده‌اند و تعدادی از مردم زیر آوار مانده ‌اند و امکاناتی برای نجات آنها از زیر آوار در اختیار نیست.

سردار شکارچی بزرگترین موفقیت جهان اسلام بعد از عملیات طوفان الاقصی را اجماع ملت‌های جهان اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان علیه این رژیم ستمگر، سفاک و کودک کش دانست و تصریح کرد: روح مقاومت، پایداری و مقابله با ظلم و ستمگری در برابر ظلم و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به مظلومان و مستضعفان هدیه شده و امروز در مقابل ظلم می‌ایستند.

وی ادامه داد: ما دلمان برای مردم غزه می‌سوزد و برای آنان عزاداریم ولی شک نکنید و نگران نباشید. راهی به جز فروپاشی برای رژیم ستمگر صهیونیستی باقی نمانده و در واقع حمایت آمریکایی‌ها با بمب‌های کشتار جمعی برای بازیابی روحیه ارتش ورشکسته و نیمه جان صهیونیستی است و دیگر تاب مقاومت ندارد و آبرویش در دنیا رفت و هر روز که می‌گذرد در باتلاق فروپاشی بیشتر فرو می‌رود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نظام استکبار بیش از ۷۰ سال برای بوجود آوردن و وسعت اسرائیل سرمایه‌گذاری کرد تا همه مسلمانان را در بند و بردگی خود در بیاورد اما با عملیات طوفان الاقصی همه سرمایه‌ها از بین رفت و امروز آمریکای جنایتکار در نظام نوین جهانی جایی نخواهد داشت و در آینده حتی جایگاه متوسطی در بین قدرت‌های جهان نخواهد داشت.

وی افزود: امروز این پرچم اسلام است که برافراشته است و وحدت بین امت اسلامی بوجود آمده و اسرائیل فرو خواهد ریخت و همه کسانی که حامی این رژیم کودک کش هستند، به همراه این رژیم به باتلاق فروپاشی فرو خواهند رفت.

سردارشکارچی تاکید کرد: ملت مقاوم و بزرگ ایران از شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی آموختند در برابر زورگویی و ظلم فقط باید با اقتدار جنگید و باید یقه مستکبران را فشرد تا زمانی که خفه شوند و از کرسی قدرت به زیر بیایند. این منطق انقلاب اسلامی است که امروز در دستان پرقدرت گروه‌های مقاومت ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی لشکرکشی قدرت‌های دنیا در دریای مدیترانه و محاصره غزه را نتیجه زانو زدن آنان در برابر گروه حماس دانست که توان مقابله با این یک گروه را هم ندارند و گفت: آنان از جنگیدن رو در رو با حماس وحشت دارند و ذلیلانه و شکست‌خورده مردم را هدف بمباران خود قرار می‌دهند اما دوامی نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه‌های مقاومت است.

ذکر "لا اله الا الله" را مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا ترجمه می‌کنیم

همچنین عبدالله حاجی‌صادقی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در مشهد، با بیان اینکه وجود چنین امت فهمیده‌ای را به امام زمان (عج) و امام رضا (ع) تبریک می‌گوییم، اظهار کرد: امروز می‌خواهیم همان‌جمله‌ای را که ۶۰ سال پیش امام(ره) خطاب به رئیس جمهور وقت آمریکا گفت را بگوییم: "رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین و بدترین چهره در بین تمام مسلمین است."

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال با پنجمین هفته عملیات طوفان‌الاقصی همزمان شده است، افزود: این عملیات هیچ چیز برای اسرائیل و آمریکا باقی نگذاشت. شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و استکبارستیزی یک عمل احساسی و تعصبی نیست، بلکه منطبق بر منطق قرآن و ولایت است. ما از منطق قرآن یاده گرفته‌ایم که تا کفر به طاغوت نداشته باشیم، به ایمان خدا نمی‌رسیم و تا مبارزه با کفر نباشد، دستیابی به توحید معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: ما ذکر "لا اله الا الله" را مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا ترجمه می‌کنیم. خدا به ما یاد داد در تمام زمان‌ها جبهه حق با جبهه‌ای از شیاطین مواجه است؛ شیاطینی که سازماندهی دارند و امروز چه شیطانی بزرگتر از آمریکا و چه جرثومه‌ای خبیث‌تر از حکومتی که کودکان را به شهادت می‌رساند. جبهه استکبار توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد و از زنان و کودکان بی‌دفاع انتقام می‌گیرد. دیگر از این ذلت بیشتر؟

حاجی‌صادقی با بیان اینکه قرآن به ما می‌گوید مرگ بر آمریکا و اسرائیل را از حضرت ابراهیم بیاموزید، ادامه داد: چراکه ابراهیم نیز خطاب به کفار گفت بین ما و شما دشمنی است. ما نیز به آمریکا می‌گوییم تا نابودی تو که ریشه تمام جنایات هستی، هرگز خسته نخواهیم شد. قرآن به ما می‌گوید اگر می‌خواهید در جبهه امام رضا(ع) و اسلام قرار گیرید، پیش از دفاع از مظلوم، در برابر دشمنان شدت عمل داشته باشید.

وی اضافه کرد: سفر سران استکبار به اسرائیل به این دلیل بود که نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک دیدند و به کمک آن رفتند، اما بدانند علی‌رغم تمام تلاش‌های آنان، طوفان‌الاقصی نابودی رژیم را تسریع کرد. بزرگترین جلوه زندگی ۲۵۰ ساله امامان ما استکبارستیزی بود. امروز از ایران، این گفتمان مقاومت و استکبارستیزی جهانی شده است. شاید وقتی دانش‌آموزان از رهبر انقلاب شنیدند بسیج آمریکا و فرانسه ممکن است آن حرکت‌های ضدصهیونیستی را انجام داده باشد، برخی تعجب کردند، اما من می‌گویم شما تمام‌ جهان را بیدار کردید و امروز تمام دنیا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: ۴۵ سال است که ما به مدد الهی، هدایت‌های رهبر انقلاب و حضور مردم، تمام فتنه‌های دشمن را به برکت تبدیل کرده‌ایم. ۴۵ سال انقلاب ما فراز و نشیب داشته اما متوقف نشده و انقلاب و جبهه مقاومت به دنیا صادر شده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی در تاریخ اسلام بی‌سابقه است، گفت: این عملیات یک واکنش به جنایات اسرائیل بود. رژیم صهیونیستی در یک ماه پیش از این عملیات، ۱۷ بار غزه و ۱۰ بار کرانه را مورد حمله قرار داد. قصد هتک حرمت به مسجدالاقصی و خراب کردن آن و همچنین انتقال میلیون‌ها یهودی دیگر به سرزمین فلسطین را داشتند. حماس بر اساس اشراف اطلاعاتی خود، می‌دانست که اسرائیل برنامه دارد پس از تعطیلات یهودیان، عملیات گسترده‌ای انجام دهد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار از خنثی شدن برنامه‌های خود عصبانی است و طوفان‌الاقصی در بهترین زمان انجام شد، اظهار کرد: همچنین به برکت طوفان‌الاقصی، عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل نیز افسانه شد. ‌غرب به دنبال این بود که با عادی شدن روابط میان کشورهای مسلمان و اسرائیل، مسئله فلسطین پایان یابد. اما ببینید با این عملیات تمام توطئه‌ها خنثی شد. طوفان‌الاقصی ده‌ها ثمره داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز دیگر حتی یهودی‌ها هم به اسرائیل اعتماد ندارند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی هم نمی‌تواند از پس حماس بربیاید. این هنر است که در برابر رزمندگان ذلیل هستید و با هواپیماهای آمریکا بر سر کودکان بمب می‌ریزید؟ بسیاری از کشورها که فکر می‌کردند منطقه بدون اسرائیل نمی‌تواند پابرجا باشد، یکی پس از دیگری در حال برائت‌جویی از اسرائیل اند که البته کافی نیست. ما از همسایگان می‌خواهیم در کنار ملل خود بایستند و سفارت‌های اسرائیل را تعطیل کنند و نفت و گاز را به روی آنها ببندند. دیگر لازم نیست بر روی اسرائیل آب بریزید تا نابود شود، بلکه باید آب را به روی آنها بندید.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه سخنان دیروز سید حسن نصرالله از همیشه انقلابی‌تر بود و دشمن می‌داند آنچه این فرمانده جبهه مقاومت گفت، همه واقعیت است، افزود: ما هنوز وسط راهیم و برای اینکه عالم را آماده ظهور کنیم، باید شیاطین را نابود و دنیا را از ستمگران پاک کنیم. شما مردم نیز در تمام صحنه‌ها از جمله انتخابات حضور یابید. خداوند این ذکر مقدس مرگ بر آمریکا را که از قرآن یاد گرفته‌ایم، از ما قبول کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1832834

برچسب‌ها