خبر جدید ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲

ایسنا نوشت: معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور از رای گیری الکترونیکی در یک هشتم شعب سراسر کشور در انتخابات اسفندماه خبر داد.

سید محمد تقی شاهچراغی، معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور ۲ آذر ۱۴۰۲ در سفر به استان سمنان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور استاندار سمنان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات‌ مجلس شورای اسلامی تغییراتی را نسبت به سنوات‌ گذشته داشتیم و تا امروز بر اساس قانون انتخابات، تمامی اقدامات مرتبط با انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به موقع و بدون هیچ تاخیری بر طبق زمانبندی اجرایی شد.

وی ادامه داد: سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی وزارت کشور در بحث اجرای انتخابات است که در راستای اجرای دقیق قانون انتخابات و تامین سلامت، به صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تاکید داریم و دوره های آموزشی متعددی ویژه فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

رئیسی تنه به تنه احمدی نژاد زد / آمار ردصلاحیت شدگان در هیات های اجرایی ۵ دوره انتخابات مجلس +جدول

رئیس ستاد انتخابات کشور با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: بحث برگزاری انتخابات‌ الکترونیک در سطح کشور مشروط بر فرآهم بودن زیرساخت‌ها در حوزه های انتخابیه است و بر اساس قانون رای گیری در یک هشتم از شعبه ها در سراسر کشور الکترونیکی خواهد بوده و لیست شعب مورد نظر به همراه پیشنهادات به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جذب حداکثری مشارکت مردم تاکید و اظهار کرد: در راستای تحقق مشارکت حداکثری، تقریبا از تمامی گروه های سیاسی ، در بحث انتخابات آتی حضور پیدا کردند و دولت با تمام توان به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم است.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: مردم برگزار کننده انتخابات هستند، بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر از مردم در روز انتخابات دست اندرکار برگزاری انتخابات در حوزه اجرا هستند، اطمینان داریم که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند همچون گذشته برگ زرین دیگری در تحقق مردم سالاری دینی خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840282

برچسب‌ها