استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکلات ۳۳ ارباب‌رجوع رسیدگی کرد

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در ملاقات عمومی به مشکلات ۳۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرشاد طهماسبی اظهار کرد: در ملاقات عمومی، استاندار مشکلات مردم را با حضور مدیران کل مرتبط مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دامپزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی کرد.

وی افزود: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص اشتغال، وام، آب کشاورزی و واگذاری زمین بود که مورد بررسی قرار گرفت.

طهماسبی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده نامه‌ها و دستور استاندار در خصوص مشکلات این افراد پس از ثبت در سامانه سامد از طریق پیامک به افراد اعلام می‌شود و نتیجه کار هرچه باشد در این سامانه به ثبت می‌رسد.

وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

طهماسبی اضافه کرد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =