این کتاب، پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسرانشان برمی دارد و روابط ساده این دو را می خوانید و آشنا می​شوید که چگونه احساساتشان نسبت به هم آشکار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان» نوشته کالین سل با ترجمه همایون حکیمی از سوی انتشارات پل در 328 صفحه با قیمت 7 هزار تومان منتشر شد.

در معرفی این کتاب آمده است: «او همیشه پسر کوچک شما خواهد بود و شما اولین کسی هستید که به او یقین و ایمان داشتید. همچنان که به شکل مرد کاملی در می آید که انتظارش را داشته اید، او به مرور در می یابد اگر روزی در زندگی او کسی بوده و یا خواهد بود که به خاطر چیزی که امروز هست باید از وی تشکر و قدردانی کند، او مادرش است.

 

«یک فنجان آسایش برای مادرها و پسران شان»، پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسرانشان برمی دارد. در این کتاب روابط ساده مادرها و پسران شان را می خوانید که چگونه احساساتشان نسبت به هم آشکار می شود و چگونه به دنبال روشی هستند که توسط آن تشکر و قدردانی را به یکدیگر اعلام کنند و از رابطه ای صحبت کنند و قدر رابطه ای را بدانند که هرگز پشت آنها را خالی نکرده است.»

 

بنابراین گزارش «تکه های یخ، قهرمان، بله می دانم، مثل سنگ، تازه اول شب است، مادر! پیش به سوی لانه خفاش، خارج از تاریکی، یک خاطره فراموش نشدنی، دستورهای پی در پی، من می گویم شاهزاده، آن یک زن دیگر، محصور شده، حدس بزن چی شده؟، کنار حیاط، خرس مهربان و مادرش، فرستاده از بهشت، نامیدن نام ها، نوشته روی دیوار، همه با هم، قویدل، آنچه تکرار می شود، سمت آفتابی، حقیقتی خارج از منزل، عبور از آب های مرزی، صحبت کن به زبان پسرم، حالا صدایم را می شنوی؟، داستان مارمولک، عشق رولر کوستر، یک چیز فریبنده، عقاید درهم و برهم پسرهای نوجوان، دیگر وقت آن رسیده که از من فاصله بگیری، تراکتور، عشق است، ته مانده ای از گذشته، مرا برای تماشای بیس بال ببر، ملاقات نزد پزشک کودکان، خارج از جعبه و از کجا لری اونس را شناختم؟، مادرم با گل های رز و موجودات جونده، آخ جون، یک ردیف پسرهای گم شده، پاها هستند که می روند، قلب ها هستند که می مانند و بازیکن خط دفاع با کفش های پاشنه بلند» از مطالب این کتاب است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =