روایت آدم‌هایی که در شرکتی تبلیغاتی کار می‌کنند، صندلی یکدیگر را می‌دزدند، از داروهای همکارشان استفاده می‌کنند، توطئه می‌چینند و... در این کتاب جای گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «آنگاه به پایان رسیدیم» نوشته جوشوآ فریس با ترجمه علی فامیان در 416 صفحه با قیمت 9500 تومان از سوی انتشارات نیستان روانه بازار نشر شد.

 

ناشر در معرفی این کتاب آورده است: ««آنگاه به پایان رسیدیم» روایتی است تلخ و سرگرم‌کننده از پایان رؤیای آمریکایی. گزارشی است هیجان‌انگیز از ملال و کسالت. روایت آدم‌هایی است که در شرکتی تبلیغاتی در شیکاگـوی آمریکا کار می‌کنند، صندلی یکدیگر را می‌دزدند، از داروهای همکارشان استفاده می‌کنند، غیبت می‌کنند، شوخی می‌کنند، محبت می‌کنند، توطئه می‌چینند، با جان و دل کار می‌کنند، و در آستانه دوران رکود اقتصادی هزاره سوم به هر دری می‌زنند تا بمانند اما بالاخره به پایان می‌رسند...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =