پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار خوزستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی مشترک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایی استان را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش شنبه شب استانداری خوزستان در این‌ پیام آمده است؛ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ معاصر، روز تجلی قدرت و حکمت خدا و اعجاز مقاومت و صبر مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: انقلاب شکوهمند اسلامی کرامت انسانی و عزت را به ملت برگرداند و اقتدار ملی را به ارمغان آورد.

استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان همچنین ضمن تبریک بهار پربرکت جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، به‌ویژه سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

آنها همچنین از همه آحاد مردم خداجو و شهیدپرور استان خوزستان که رنگین کمانی دلنشین از اقوام و فرهنگ‌های ارزشمند در خوزستان را تشکیل داده‌اند، به ویژه نسل جوان مومن و انقلابی دعوت کردند که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ضمن بیعت مجدد با امام راحل(ره)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع مقدس، آن را به مقدمه‌ای برای حضور حماسی و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو تبدیل کنند .

مردم ولایی خوزستان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تحقق گام دوم انقلاب و نیل به افق‌های روشن آینده، بار دیگر نگاه جهانیان را مبهوت اتحاد و یکپارچگی خود می‌کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =