جشنواره موسیقی فجر با مشارکت ٢۶٨ هنرمند خاتمه یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی فجر با ٢١ اجرای موسیقی و مشارکت ٢۶٨ هنرمند به اتمام رسید.

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان کرمانشاه از بیست و پنجم لغایت بیست و هفتم بهمن ماه در کرمانشاه برگزار و در این جشنواره ۲۹ برنامه گروه نوازی اجرا شد.

وی افزود: ٩ برنامه ٢ نوازی و ١٢ برنامه تک نوازی نیز اجرا شد و مجموعا ٢۶٨ هنرمند در این جشنواره شرکت کردند که ۶١ نفر از آن‌ها هنرمندان زن بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت که جشنواره برگزار شد حدود سه هزار و ۶٠٠ نفر از همشهریان از این جشنواره بازدید کرد.

وی گفت: گروه‌های مختلف موسیقی از تمام مناطق استان شامل غرب و شرق و اورامانات در این جشنواره حضور یافتند و همچنین از استان‌های لرستان، ایلام و همدان گروه‌هایی را در جشنواره داشتیم و گروه «حامیم» هم اجرای پاپ در ٢۴ و ٢۵ بهمن ماه داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای هنرمند «فرج علی پور» نیز امشب ٢٨ بهمن ماه در سالن انتظار خواهد بود و در این مدت جشنواره موسیقی فجر مهمان ویژه با نام «محمدعلی مرآتی» داشته است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه جشنواره، ابراز کرد: «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این جشنواره حضور یافتند و به تماشای آثار پرداختند و همچنین از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی استان و اجراهای برتر و ویژه جشنواره در روز ٢٧ بهمن ماه در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد.

جلالی خاطرنشان کرد: «اصغر ایمانی»، «کیوان قلخانی»، «زهرا آرام»، «رضا صحرایی»، «مجید صوفی‌نژاد» از هنرمندان جوانرودی تجلیل شد و همچنین به گروه‌هایی که اجراهای خاص داشتند جوایزی اهدا شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =