۲۶ نفر
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مدودف وعده انتقام داد

رئیس‌جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه گفت این کشور باید تا آنجایی که می‌تواند انتقام سختی را از غرب به دلیل «تحریم‌های نسنجیده که مردم عادی را هدف قرار می‌دهد»، بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده، در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در پیام رسان تلگرامش نوشت: محدودیت‌هایی که علیه روسیه اعمال شده از هدف‌گیری مقامات و تجارت‌ها فراتر رفته است. این تحریم‌ها مستقیما مردم روسیه را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا،  معاون شورای امنیت روسیه استدلال کرد: روشن است که هر چقدر شهروندان روسیه بیشتر رنج بکشند، این برای جهان غربی بهتر است. فقط باید یادمان باشد هر جا که شد انتقام خود را بگیریم. آنها دشمنان ما هستند.

دیمیتری مدودف پیشنهاد کرد که مسکو باید مخالفان خود را با «ایجاد مشکلات مختلف در اقتصاد، برانگیختن نارضایتی عمومی از سیاست‌های احمقانه مقامات در غرب و ترویج تصمیم‌های بین‌المللی که منافع جهان غرب را تضعیف می‌کند» مجازات کند.

روز جمعه، ایالات متحده دور جدیدی از محدودیت‌ها را برای هدف قرار دادن ۵۰۰ فرد و نهاد در روسیه با اشاره به درگیری‌های جاری در اوکراین و مرگ «الکسی ناوالنی» منتقد اصلی کرملین وضع کرد.

الکسی ناوالنی در سال ۲۰۲۱ به دلیل حمایت مالی و تحریک افراط‌گرایی در روسیه به زندان افتاد و رسانه‌های این کشور هفته گذشته از درگذشت این معترض ضد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در زندان خبر دادند. وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با دخالت‌های غربی در این موضوع عنوان کرد: «واکنش‌های غربی مجددا تزویر، بدبینی و نبود اصول مشخص آنها را نشان داد.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 127
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    بعلهه کم کم داره نتیجه تحریم های غربی روی روسیه تاثیر میذاره که کم کم دارن شروع می کنند به غر زدن که چرا مارو تحریم کردید! حالا کجاشو دیدی بذار وقتی وضعیت مردم و تورم و اقتصادت نابود شد اون موقع متوجه میشی!
  • هانا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    مقاومت اقتصاد روسیه به بن بست رسیده
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    46 35
    شما کارتان از گورباچف گره خورد،وحاکمان کنونی نیز به فکر دوستی با غرب بودند،شما از زمانی که غرب با حمله به افغانستان شروع کرد بايد پیش‌بینی می‌کردید متأسفانه غرب به سوی جهان تک قطبی با رهبری آمریکا ادامه می دهد
  • محمد DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    انتقام ویرانی اکراین چه می‌شود کی میرسد
  • فرزاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    جواب تجاوز همینه انتظار افزایش معاملات تجاری و رونق اقتصادی داشتید ؟!!! جنگ را با ویران کردن شهرهای شرقی اوکراین اغاز کردین و همه ناظران را تهدید به حمله هسته ای کردید که اگر مانع ما شوید چنان ضربه ای به شما خواهیم زد که تا بحال در هیچ جنگی مشابه نداشته باشد الان هم اقتصاد جهانی از شما روی گردانده به جای تلافی که عملا توانش را ندارید به دنبال اصلاح وضعی باشید که خود برای مردمانتان پیش آورده اید