انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در البرز / زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس اعلام خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج فردیس و اشتهارد را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، مرتضی ولی پوری نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را اعلام کرد و گفت: بر این اساس طبق آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رای از آراء صحیح صندوق ها، علیرضا عباسی با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه فوق به مجلس راه یافت.

وی با اشاره به کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای توسط علی شیرین زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای توسط مصطفی سعیدی سیرایی در مرحله نخست رای گیری افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات برای دومین کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تایید صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد.

ولی پوری ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ٢٤٩٠١ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

رییس ستاد انتخابات همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله حسین ردایی و آیت الله محمدرضا فلاح تفتی موفق به کسب ارا جهت حضور در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شدند.

ولی پوری همچنین در پایان از حضور حماسی و شکوهمندانه مردم با بصیرت و ولایتمدار استان البرز پای صندوق های اخذ رای و همچنین کلیه دست اندکاران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =