استاندار کرمان: روند کاهشی جمعیت در استان متوقف شده است

استاندار کرمان گفت: کرمان حامی طرح‌های جوانی جمعیت است و روند کاهشی جمعیت در استان متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با قدردانی از هم‌استانی‌ها برای مشارکت در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است تا نگاه ویژه‌ای به مسئله جمعیت و حمایت از طرح‌های مرتبط با آن داشته باشند.
وی بیان کرد: نیمی از کارکنان دولت در مجموعه آموزش و پرورش فعالیت دارند و سهم بسزایی در فرهنگ‌سازی ایفا می‌کنند، حضور مدیران آموزش و پرورش در جلسات مربوط به جوانی جمعیت ضروری است.
فداکار با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌ها نسبت به حمایت از طرح جوانی جمعیت و خانواده افزود: جمعیت کارگری زیادی زیرمجموعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی هستند که می‌توان طرح جوانی جمعیت را برای آن‌ها اجرا کرد و اهداف و برنامه‌ها را در اختیار شرکت‌ها گذاشت.
وی ادامه داد: دستگاه‌ها تکالیف قانونی در قالب بودجه سالانه دارند که تعیین و تکلیف شده و در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان اعلام خواهد شد.
استاندار کرمان بیان کرد: کرمان از استان‌های پیشرو در جریان جمعیت است، روند کاهشی جمعیت متوقف شده است و از همه ابزارها برای تشویق فرزندآوری باید استفاده شود، تسهیلات و ظرفیت‌ها برای کمک به درمان ناباروری بکارگیری شود.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =