۱ نفر
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
T-7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان/ عکس

نیروی هوایی ایالات متحده یک گام به پذیرش جت آموزشی جدید خود برای خلبانان نزدیکتر شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پایان ماه فوریه، تیم‌های نیروی هوایی در آزمایشگاه اقلیمی مک‌کینلی در پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا، یک ماه آزمایش دمای شدید را روی T-7A Red Hawk جدید انجام دادند. این آزمایش‌ها که از شرایط یخبندان گرفته تا گرما و رطوبت بالا را شامل می‌شد، برای اندازه‌گیری چگونگی کنترل در شرایط آب و هوایی واقعی بود.

T-7A در حال حاضر تحت طیف وسیعی از آزمایشات قرار دارد زیرا نیروی هوایی در تلاش است تا آن را به عنوان هواپیمای آموزشی جدید خود بپذیرد. خلبانان نیروی هوایی سال‌ها در T-38 آموزش می‌دیدند. در واقع، آنها برای چندین دهه بر روی آن آموزش دیدند. T-38 در اوایل دهه 1960 وارد خدمت شد و از آن زمان به عنوان جت آموزشی استاندارد برای خلبانان نیروی هوایی تبدیل شده‌است. نیروی هوایی در اوایل دهه 2000 شروع به جستجوی جایگزینی کرد، تا آنکه T-7A وارد میدان شد، به عنوان چیزی که خلبانان می‌توانستند در آن آموزش ببینند تا برای پرواز با جت‌های جنگنده نسل پنجم آماده شوند.

T-7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان/ عکس

آزمایشگاه اقلیمی مک‌کینلی AHLG تاسیسات بزرگ و چند محفظه‌ای است که برای شبیه‌سازی محیط‌های مختلف از شرایط سرد قطب شمال گرفته تا هوای خشک بیابان طراحی شده است. اینها برخی از سناریوهایی بود که T-7A در آن قرار گرفت. یک جت در فضایی به وسعت 55000 فوت مربع قرار داشت و در معرض گرمای شدید، از 110 درجه فارنهایت تا منفی 25 درجه قرار داشت. همچنین تست های رطوبت نیز انجام شد، در حالی که تکنسین ها نحوه عملکرد نرم افزار و موتور را در آن شرایط ارزیابی کردند.

دکتر تروی هوگر، آزمایشگر ارشد توسعه T-7A در مرکز مدیریت چرخه حیات نیروی هوایی، گفت: "ما باید بدانیم که T-7A می تواند در شرایط محیطی که در پایگاه های آموزشی خلبانی در سراسر کشور با آن مواجه می شود عمل کند."

منبع: taskandpurpose

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =