۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کمک پپ گواردیولا به بارسلونا تکذیب شد!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تماسی با پپ گواردیولا برای درخواست کمک از او نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شرایط نه چندان خوب باشگاه بارسلونا با اعلام تصمیم ژاوی مبنی بر ترک نیمکت این تیم در پایان فصل تشدید شد تا آنها با مشکلات جدیدی هم روبرو باشند.

به نقل از ورزش سه جستجو برای یافتن یک سرمربی خوب و بزرگ که توانایی به کارگیری فلسفه این باشگاه در زمین را داشته باشد آغاز شده و در چند هفته اخیر نام بسیاری از مربیان سرشناس حال حاضر فوتبال اروپا در کنار نام این تیم به گوش رسیده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که بارسا هنوز به تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه نرسیده و هیچ گزینه خاصی را انتخاب نکرده است. همین وضعیت باعث شد که شایعاتی درباره تماس با گواردیولا و درخواست کمک از او از سوی مدیران بارسا مطرح شود.

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی حتی مدعی شده بودند که سرمربی منچسترسیتی به لاپورتا توصیه کرده که از روبرتو دی زربی برای حضور روی نیمکت بارسا دعوت کند و به نوعی این مربی گزینه او بوده است.

اما حالا منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کردند که لاپورتا هیچ تماسی در این مدت با گواردیولا نداشته است که منجر به راهنمایی او برای انتخاب سرمربی و کمک به تیم سابقش شود و جستجو از سوی مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =