استاندار: کرمان جزو چهار استان برتر در اشتغال پایدار قرار دارد 

استاندار کرمان گفت: اشتغال‌هایی که در استان کرمان ایجاد شده‌اند از پایداری بالایی برخوردار هستند و جزو چهار استان برتر قرار داریم. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به این نکته که بخش کشاورزی استان معیشتی است و ارزش افزوده بالایی ندارد، عنوان کرد: با وجود اشتغال بالای بخش کشاورزی، اما مکانیزه و بهینه نبوده و بیشتر کار بر است.
استاندار کرمان گفت: اشتغال‌هایی که در استان ایجاد شده‌اند به لحاظ درصدی از پایداری بالایی برخوردار هستند و جزو چهار استان برتر در اشتغال پایدار قرار داریم.
فداکار به ارتقای رتبه کسب و کار استان به جایگاه چهارم کشور گفت: رتبه کرمان اتفاقی از ۳۱ به ۴ نرسیده و این رشد در یک فرآیند حاصل شده که محصول تلاش جمعی است.
وی به همکاری منابع طبیعی، امور اراضی، آب منطقه‌ای و دیگر دستگاه‌های دخیل در حوزه کسب و کار استان اشاره کرد و افزود: احساس بهتر شدن فضا توسط سرمایه‌گذاران را شاهد هستیم.
استاندار کرمان تصریح کرد: احصا و رفع مشکلات کسب و کار از طریق شورای نظارتی و کارگروه امور قضایی استان کمک‌ زیادی به ارتقای رتبه کسب و کار داشته است.
اصلاح فرآیندها، تعامل دولت و بخش خصوصی، استقرار درگاه ملی مجوزها، بهبود امنیت سرمایه‌گذاری از دیگر مواد موثر بر ارتقای فضای کسب و کار استان به رتبه چهارم کشوری اعلام شد.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =