۱ نفر
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
سرقت در تبریز، دستگیری در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم با سرقت خودرو در شهر تبریز به شهر تهران گریخته بود.

به گزارش خبرآنلاین،‌ سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در مرکز تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پژو 206 تک‌سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر، سابقه سرقت در شهر تبریز را دارد و سرنشین این وسیله نقلیه از سارقان حرفه‌ای خودرو است.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در خیابان متواری شدند که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را متوقف بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای را از جمله سرقت خودرو را در جنوب تهران داشته که دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه از متهم سلاح سرد کشف شده است، گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

گورزی در پایان با بیان اینکه اموال مسروقه از متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =