سرقت گوشی باعث سقط جنین شد/ متهمان 200 فقره موبایل‌قاپی و زورگیری انجام داده‌اند

مرد جوانی در تماس با پلیس گفت: با همسر باردارم و دختر 4 ساله‌ام در یکی از خیابان‌های تهرانپارس قدم می‌زدیم که ناگهان 2 مرد با یک موتورسیکلت راه ما را سد کردند و با چاقو به قصد سرقت گوشی آیفون 13 پرومکس به من حمله کردند.

به گزارش خبرآنلاین وی در ادامه اظهاراتش گفت:آنها پس از زخمی کردن من و سرقت گوشی‌ام فرار کردند. در حالی که زخمی شده بودم و دخترم نیز از ترس گریه می‌کرد ناگهان همسرم که بشدت از این ماجرا دچار ترس و وحشت شده بود با دل درد شدید روی زمین افتاد و وقتی با کمک مردم او را به بیمارستان رساندیم پزشکان گفتند که جنین سقط شده است.

روزنامه ایران نوشت: پس از این شکایت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت، پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی هویت یکی از متهمان سابقه‌دار شناسایی و مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ تشکیل داده و در محله‌های شرق، جنوب و شمال تهران جرائم زیادی مرتکب شده‌اند.
مأموران در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق 2 نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته با همدستی 6 متهم دیگر 200 فقره موبایل‌قاپی و زورگیری انجام داده‌اند.
تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، 2 سارق خشن را در عملیات‌ هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند و در ادامه نیز 6 نفر از اعضای این باند تبهکاری در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند. متهمان اعتراف کردند با پول‌های سرقتی اجناس لوکس گرانقیمت از جمله ساعت و تابلوفرش خریده و با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود پولشویی کرده‌اند؛ همچنین تعداد زیادی اموال سرقتی نیز از مخفیگاه این 8 متهم کشف شد.
متهمان ضمن اعتراف به جرائم خود برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیار پلیس تهران قرار گرفتند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =