اجرای سمفونی سکوت

آثار مدرن هانیه دَوَلو هنرمند توانای هنرهای تجسمی با عنوان  سمفونی سکوت اسفند ۱۴۰۲ در نگارخانه سیمرغ  فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،نگاهی معنا دار به زندگی زن محوریت موضوعی آثار این نمایشگاه است که از سوی مادری هنرمند خلق گردیده و این آثار در ادامه اجرای خود به نگارخانه های دیگر در سطح ملی و بین المللی خواهد رفت تا در آنجا نیز به تابش معنای خود بپردازد. بخشی از داستان شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری بیانیه این نمایشگاه است: " ستاره پنجم بسیار عجیب بود، ستاره‌ای بود از همه کوچکتر. در آنجا فقط برای یک فانوس و یک فانوس افروز جا بود. شازده کوچولو نمی‌توانست سر در بیاورد که در نقطه ای از آسمان در سیاره‌ای که نه خانه ای در آن بود و نه ساکنی، فانوس و فانوس افروز به چه کار آید. معهذا در دل گفت: شاید این مرد احمق باشد، ولی هر چه هست از پادشاه و خودپسند و کارفرما و می خواره احمق تر نیست. کار او لااقل معنایی دارد. شاید این مرد مورد تحقیر و تمسخر آن‌های دیگر قرار بگیرد، با این حال او تنها کسی است که به نظر من مضحک نمی آید. شاید علتش این است که او به چیزی غیر از خود مشغول است.

شایان ذکر است در آخرین روز این نمایشگاه از عروسکِ هما دختر ایرانی با عنوان "سمنی دُت" نیز که دولو آن را ساخته رونمایی شد.

هانیه دولو، متولد سال ۱۳۶۹ و دانش آموخته کارشناسی ارشد معماری است و همزمان به عنوان مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در رشته‌های نقاشی و سفال فعالیت می‌کند.

اجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوتاجرای سمفونی سکوت

»عکس ها :سید عابد میرمعصومی از خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =