«رفیق‌دوست» سرپرست شرکت پتروشیمی فن‌آوران شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل تاپیکو،‌ «حسین رفیق‌دوست» از مدیران بومی، شاغل و عضو موظف هیأت مدیره پتروشیمی فن‌آوران، به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ همزمان با دستور رییس جمهور مبنی بر بومی گزینی و بهره‌مندی از کارکنان شاغل در شرکت‌ها و عدم انتصاب مدیران پروازی، با صدور حکمی از سوی دکتر افقهی مدیرعامل شرکت نفت، گاز، پتروشیمی تامین (تاپیکو)، «حسین رفیق‌دوست» عضو موظف هیأت مدیره و معاون امور شرکت‌ها و طرح‌های پتروشیمی فن‌آوران به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

«رفیق‌دوست» از مدیران خوشنام بومی صنعت پتروشیمی کشور سابقه‌ی مدیرعاملی شرکت پتروشیمی اوره و آمونیاک پارسوماش مسجدسلیمان و معاونت امور شرکت‌های پتروشیمی فن آوران را در کارنامه دارد.

راه‌اندازی واحد پلی پروپیلن پتروشیمی امیرکبیر در دهه ۸۰، فعالیت در پروژه های‌ پتروشیمی اراک، شیراز و بندرامام، عضویت در انجمن نفت ایران، انجمن مهندسان مکانیک ایران و کمیته‌های پتروشیمی در زمینه‌های خودکفایی، انرژی و تولید از جمله سوابق «حسین رفیق‌دوست» در چند دهه فعالیت در صنعت پتروشیمی کشور به شمار می‌رود.

وی که دانش‌آموخته رشته مکانیک، مدیریت اجرایی و هم‌اکنون عملیات و تولید در مقطع دکتری تخصصی می‌باشد، در سوابق علمی‌اش چندین مقاله و تدریس در دانشگاه‌ها دیده می‌شود و ماموریت‌های شغلی خود را علاوه بر پروژه های داخل کشور، در کشورهای آلمان، ایتالیا، دانمارک، امارات متحده عربی، چین و… گذرانده است.

انتصاب «رفیق‌دوست» که از نیروهای با سابقه شاغل در پتروشیمی فن‌آوران نیز می‌باشد، بااستقبال کارکنان این شرکت و موجی از امیدواری پس از دستور رییس‌جمهور مبنی بر انتصاب مدیران بومی و شاغل در شرکت‌های صنعتی و عدم انتصاب مدیران پروازی همراه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =