۲ هزار تن کالای اساسی در مازندران ذخیره سازی شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تامین و ذخیره سازی یکهزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در آستانه شب عید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، بابک مؤمنی در جلسه کارگروه تنظیم بازار مازندران در ساری، افزود: ۲۵۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال برای بازار شب عید استان تامین شد که تاکنون ۱۵۰ تن سیب وارد استان شد و ۱۰۰ تن دیگر نیز تا چند روز آینده در انبارها ذخیره سازی خواهد شد.

وی با اشاره به تامین ۱۲۰ تن گوشت قرمز گرم در بازار شب عید مازندران، اظهار داشت: از این میزان تاکنون ۳۰ تن گوشت گرم در سراسر استان توزیع شده است و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

مومنی با اشاره به تامین ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۷۵ هزار ریال، تصریح کرد: از این میزان تاکنون ۳۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در تامین کالاهای اساسی مردم هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

وی همچنین از تامین و ذخیره سازی ۸۰۰ تن شکر مصرفی خانوارها ویژه ماه مباره رمضان و ایام پایانی سال در استان خبر داد و گفت: از این میزان، تاکنون ۱۵۸ تن شکر خریداری شد و از طریق مباشیرین در حال توزیع است.

مومنی، اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، ۱۰ تن خرما نیز خریداری شد که به مرور در بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =