راننده پراید از زنان و دختران مسافر،کمتر کرایه می‌گرفت اما در بین مسیر آنها را بیهوش می‌کرد و امولشان را می‌برد

اوایل اسفند، رهگذران در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بودند که با دختر جوانی مواجه شدند که بیهوش روی زمین افتاده بود.

به گزارش خبرآنلاین با تماس مردم ، دختر جوان به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

به نوشته روزنامه ایران او پس از بهبودی گفت: دانشجو هستم و از شهرستان به تهران آمدم. از ترمینال آرژانتین، سوار خودرو پرایدی شدم که کرایه‌اش به نسبت رانندگان مسافربر دیگر کمتر بود. پسر جوانی راننده بود و پس از مدتی، میان راه لیوان نسکافه‌ای به من تعارف کرد اما بعد از خوردن بیهوش شدم. وقتی در بیمارستان به هوش آمدم فهمیدم رهگذران مرا پیدا کرده‌اند و به بیمارستان برده‌اند اما راننده پراید، تمام وسایلم از جمله لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، وسایل شخصی‌ام و پول‌هایم را که در مجموع حدود 500 میلیون تومان ارزش داشت به سرقت برده است.
با شکایت دختر جوان، تحقیقات پلیسی آغاز شد و مأموران راهی محل حادثه شدند. در بازبینی دوربین‌های مداربسته محلی که دختر جوان سوار پراید شده بود، کارآگاهان موفق شدند شماره پلاک خودرو را به‌دست آورند. هویت مالک خودرو نشان می‌داد که خودرو متعلق به مرد جوانی به نام بابک است. پسری که سابقه کیفری در پرونده خود دارد. بدین ترتیب به دستور قاضی حمید کیاستی، متهم دستگیر شد.
بابک در تحقیقات اولیه منکر سرقت بود، اما در بازرسی از خانه او نه‌تنها وسایل دختردانشجو بلکه وسایل دیگری پیدا شد که متعلق به مالباختگان دیگر بود. با کشف وسایل سرقتی در خانه متهم، پسر جوان به‌ناچار لب به اعتراف گشود.
متهم در تحقیقات گفت: با ترفند کرایه ارزان، دختران و زنانی که منتظر تاکسی بودند را سوار می‌کردم. بعد هم سر صحبت را باز می‌کردم تا کمی اعتمادشان را جلب کنم. در نهایت لیوان نسکافه‌های آماده را به آنها تعارف می‌کردم اما داخل نسکافه‌ها داروی بیهوشی ریخته بودم. بعد هم وسایل آنها را سرقت کرده و در کنار خیابان رهایشان می‌کردم.
به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، باتوجه به اینکه او پس از بیهوشی، دختران را به محلی خلوت برده و وسایل آنها را سرقت کرده بود، به اتهام آدم‌ربایی و سرقت در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =