تجلیل جامعه ورزش و رسانه مرکز مازندران با خانواده شهیدان کلانتری

به مناسبت گرامیداشت روز شهدا، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری به همراهی جامعه ورزش و رسانه استان با خانواده شهیدان ورزشکار در ساری دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، به مناسبت گرامیداشت روز شهید، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان با همراهی باقری رئیس هیات کبدی مازندران،شریفی عضو شورای اسلامی و سرپرست هیات کشتی شهرستان ساری، شعبان وفایی نژاد پیشکوست ورزش و رسانه، حسین قربانی مسئول مرکز نیکوکاری رسانه‌ای سردار شهید سلیمانی مازندران با حضور در بیت معظم شهیدان ورزشکار والامقام کلانتری ضمن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و اشاره به منش، بصیرت و ایستادگی شهدا در جهت تحقق آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، از مقام شامخ خانواده معظم این شهیدان بزرگوار تقدیر و تجلیل کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در این دیدار با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان ساری به‌ویژه شهدای ورزشکار گفت: یاد شهدا باعث رشد اخلاقی و معنوی همه ما می‌شود و لازم است که ورزشکاران، شهدا را به‌عنوان قهرمانان واقعی الگوی خود قرار دهند.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در طول هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از این مرزوبوم و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ماحصل آن امنیت و آرامشی است که امروز داریم.

شهید حسن کلانتری و شهید عسگری کلانتری از قهرمانان و ورزشکاران، ورزش کشتی و جودو زمان خود بودند که در عملیات رمضان و کربلا۵ در سال‌های ۶۱ و ۶۵ به درجه والای شهادت نائل شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =