۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد

مادر صبور شهیدان والامقام تقی و موسی نیکبخت از فریدونکنار مازندران آسمانی شد و پیکر مطهرش صبح شنبه در روستای بزرگ بیشه محله این شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، اسوه صبر و پاکدامنی حاجیه خانم صبح گل جعفری مادر بزرگوار شهیدان والامقام تقی و موسی نیکبخت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام نیکبخت ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۶ اسفندماه در روستای بزرگ بیشه محله فریدونکنار تشییع و درجوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
شهید تقی نیکبخت از شهدای فرهنگی یکم فروردین ۱۳۳۷، در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید موسی نیکبخت متولد سوم فروردین ۱۳۵۱ در فریدونکنار بدنیا آمد بعنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیستم بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام نیکبخت مرحومه حاجیه خانم « صبح گل جعفری» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» پیامی صادر کرد و افزود:آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.

کهنسال افزود: اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار و مقاوم شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» به جامعه بزرگ ایثارگری به‌ویژه خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علی‌ها) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.
سعید کهن سال

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =