برخورد با پزشکان رشوه خوار در تبریز/ رئیس دانشگاه علاوم پزشکی تبریز: تهدید به برکناری شدم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر برخورد با پزشکانی که با بیماران رابطه مالی دارند، از تلاش گروهی از پزشکان رشوه خوار برای برکنار خود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، بهمن نقی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین برخورد را با پزشکان متخلفی داشتیم که رابطه مالی با بیماران داشتند افزود: در این خصوص حتی برخی افراد را از مدیر گروهی برکنار کردم اما برای حفظ آبروی افراد اسامی را اعلام نکردیم.

وی تصریح کرد: برخی از این افراد به سراغ نمایندگان رفته‌اند که نقی پور نخبگان پزشکی را فراری می‌دهد در حالیکه می‌دانند که دلیل برخورد با آنها دریافت رشوه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: پزشکانی که به دلیل دریافت رشوه توبیخ شده‌اند هر روز پیش استاندار و حتی تهران می‌روند که فلانی را عوض کنید و تهدید به برکناری می‌کنند، من تعلق خاطری به این صندلی ندارم و عمر ما هم در این دنیا دو روزه است و بنا نیست که با این تهدیدها از حق مردم بگذریم.

بهمن نقی پور ادامه داد: حتی برخی از این پزشکان نزد برخی مدیران رفته‌اند که چرا در تهران با زیرمیزی پزشکان برخورد نمی‌شود و فقط در آذربایجان‌شرقی اینچنین سختگیری می‌شود؟ این اتفاقاتی که در حال حاضر رخ داده است، متاسفانه بعد از انتخابات شدت یافته وشاید برخی انتظار داشتند علوم پزشکی تبریز حمایتی از فردی خاص داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =