جلسه وزیر ورزش با رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک

امروز جلسه روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سامان مدنی، ژیمناست بااخلاق کشورمان که ریاست کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده دارد در این جلسه حاضر بود.

مدنی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: ابتدا باید از وزیر محترم ورزش و جوانان به دلیل اینکه خانم دکتر درگاهی به فدراسیون ژیمناستیک بازگشت و باعث ثبات مدیریت در این فدراسیون شد تشکر کنم. خوشبختانه از زمانی که این اتفاق رخ داده آرامش خوبی بر فدراسیون ژیمناستیک حکمفرما شده است.

وی افزود: در جلسه روسای کمیسیون ورزشکاران با وزیر ورزش، با ایشان در خصوص عملکرد بسیار خوب ژیمناست های کشورمان در چند ماه اخیر صحبت کردم. همچنین تقاضای اسباب به روزتر و مدرن‌تر برای بهبود عملکرد ژیمناست‌ها داشتم. ضمن اینکه برگزاری اردویی برای تیم ملی ژیمناستیک در کشور قطر را پیشنهاد دادم چرا که در فروردین ماه در قطر برای کسب سهمیه المپیک به میدان خواهیم رفت و خوشبختانه وزیر محترم ورزش با این پیشنهاد موافقت کرد.

ملی‌پوش با اخلاق ژیمناستیک ایران در پایان خاطرنشان کرد: مهدی الفتی شرایط خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد و امیدوارم این اتفاق تاریخی رخ دهد. خداراشکر در این مدت ژیمناستیک در تمام شاخه های خود فعال بوده و تیم های ملی‌مان در رده های مختلف در اردوهای آماده‌سازی هستند تا بهترین عملکرد را در میادین مختلف بین‌المللی داشته باشند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =