سرپرست حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمود برزوئی به‌عنوان سرپرست حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در حکم انتصاب محمود برزوئی به امضای وحید سلطانی آمده است: نظر به شایستگی‌های فردی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به سمت سرپرست حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب می‌شوید.

ضرورت صیانت از مزیتها و توانمندیهای مهم محیط فعالیتی نیازمند برنامهریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در رصد دقیق فعالیت‌ها و مراقبت نسبت به انحراف‌های احتمالی است.

نظارت علمی، دلسوزانه و فراگیر، اطلاع‌رسانی برای اصلاح به‌موقع، انجام تمامی امور بر پایه قانون مداری و انصاف، شناخت شیوه‌های معاندان به جهت خنثی نمودن اقدامات آنان، آموزش و آگاه‌سازی همکاران، ارتقای رویکرد اعتمادسازی به حراست از اهم مأموریت‌های شما خواهد بود.

از خداوند متعال توفیق روزافزون در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

پیش‌ازاین، یوسف صفاخواه رئیس حراست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بوده است و از خدمات ایشان در زمان تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =