سفر به جزایر غرب استان هرمزگان از بنادر چارک و آفتاب از سر گرفته شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از بازگشایی بنادر غرب این استان از صبح امروز (سوم فروردین ماه) خبر داد گفت: ۲ بندر چارک و آفتاب به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات خواهند داد.

به گزارش خبرآنلاین، «مرتضی سالاری»، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین از ساعت ۱۳ تا ۲۳ دیروز دوم فروردین ماه در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع شده بود، اما با مساعد شدن شرایط جوی تردد از بنادر غرب استان هرمزگان از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بندر چارک و آفتاب از صبح امروز آمادگی لازم برای ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز به هموطنان عزیز را دارند و مسافران نوروزی می توانند در تمامی ساعات شبانه روز اقدام به سفر دریایی از این ۲ بندر کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در زمان تصمیم گیری جهت سفر به جزایر استان ابتدا باید از شرایط جوی و تردد شناورها مطلع شوند، اضافه کرد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس حاصل نمایند یا به سامانه ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیامک ارسال کنند.

سالاری در ادامه تاکید کرد: هموطنانی که تصمیم به سفر دریایی به جزایر استان را دارند در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

وی بیان کرد: به مسافران توصیه می‌کنیم در صورت اعلام ممنوعیت تردد دریایی به هیچ عنوان اصراری برای سفر دریایی به جزایر نداشته باشند و از تردد با شناورهای غیرمجاز از مبادی غیررسمی به‌شدت خودداری کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =