هواداران ورزشگاه برنابئو باری دیگر با چشمانی گریان از ال کلاسیکو به خانه رفتند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ باری دیگر مورینیو و شاگردانش برابر تیم پپ گوآردیولا سر تعظیم فرو آوردند و حتی گل ثانیه 20 کریم بنزما هم سبب نشد تا شوکی به بارسا وارد شود و این تیم ال کلاسیکو را به صدرنشین لالیگا ببازد. بارسا برای جبران گل خورده در خانه حریف ، نیاز به 30 دقیقه زمان داشت تا این بار نه مسی که آلکسیس سانچز از بین دو مدافع رئال توپش را وارد دروازه ایکر کایاس کند و دلهره را به برنابئو بیاورد. رئال اما بعد از این گل ، یکپارچه حمله شد و تیم برتر میدان بود . بازی برتر اما معنایش برد نیست که یک ضد حمله ، یک ضربه از چابی که به پای مارسلو خورد و کمانه کرد ، کافی بود تا شب رئالی ها دوباره کابوس شود. آنها دوباره از حریف سنتی عقب افتادند و باید دنبال نتیجه می دویدند و این بهترین زمان بود برای مردان پپ تا ضربه مرگبارشان را هم وارد کنند. در دقیقه 66 هم این سسک فابرگاس بود که با ضربه سرش ، توپ را وارد دروازه کاسیاس کرد و کار تمام شد . رئال بازی را به همین سادگی در شبی باخت که این بار بهتر از دفعات قبل بازی می کرد. مورینیو باز بازی را باخت و این بار حرفی از مشکل داوری هم نمی تواند بیاورد . البته اگر کریس رونالدو بعد از بازی به رئیس سازمان لیگ لالیگا گیر نداده باشد و هواداران حاضر در ورزشگاه هم با خط گرفتن از بوقچی های تیم ، فریاد دایی ، دایی را علیه سرمربی تیم شان سر نداده باشند.

این هشتمین پیروزی گواردیولا در ال کلاسیکو بود و او هم برای خود رکوردی باشکوه دارد. اینکه مربی بارسا را هوادارانش چه می نامند را باید از پرویز مظلومی پرسید اما بارسا به لطف این پیروزی حالا در صدر جدول است و رئال را که یک بازی کمتر دارد ، به زیر کشیده.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسمان آبی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    سبک بازی بارسلونا خیلی مفهومیه. درود بر بارســـــــــــــلونا (خب اونها هم فکر کنم به گواردیولا پوبله کوبله بگن!تا اینجا کار
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    23 46
    بارسا خیلی به مسی وابسته است. پاس گل اول و دوم رو هم مسی داد. اگه داور ناجوانمردی نمیکرد و سر آن صجحنه کارت زرد دوم رو به مسی داده بود الان بازی رو رءال برده بود.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    35 30
    با اینکه رئال تحت حمایت کامل پادشاهی اسپانیا و بارسلونا ضد نظام سیاسی کشورش هست بازیکنان دو تیم بخود جرات نمیدهند علیه سیستم اداره فوتبال آن کشور حرفی بزنند اما باز یکنان ما طی یک سال حضور در بایر شاید باندازه سه تا بازی در زمین نبودند این همه ادا اطوار دارند
    • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
      12 6
      شما هیچکدوم از بازیکناتون همو سه تا بازیم تو بایرن نکردن.هههههههههه
    • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
      3 7
      حتما مجیدی بوده نه؟
  • بدون نام GB ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    73 18
    چقد فشار اومد بهتون. که مردم دایی و کریمی رو بیشتر از اونایی که شما میخواین دوست دارن
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    لطف کنین بارسلونا رو با استقلال مقایسه نکنین. در ضمن فوتبال اونا رو ارتش اسپانیا مدیریت نمیکنه!!!!! تایید کن خبر آنلاین
  • حسین IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    6 2
    نظرات من حاوی توهین بود که درج نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    7 8
    چه ربطی داشت؟ خبر نشان دادی استقلالی هستی !