ثبت بیش از ۲ میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی/۵۵ هزار مسافر جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی ۵۵ هزار مسافر و ثبت بیش از ۲ میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹۶ دستگاه تردد شمار فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از یکم لغایت سوم فروردین‌ماه ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا سوم فروردین ۵۵ هزار مسافر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی یک میلیون و ۸۸۶ هزار خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۹۳ هزار خودرو است، همچنین تردد ورودی به استان ۱۷۲ هزار و تردد خروجی ۱۴۹ هزار خودرو توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ابراز کرد: پر تردد ترین محور استان کرمانشاه محور بیستون به کرمانشاه با تردد بیش از ۱۲۰ هزار خودرو است.

کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و هموطنان می‌توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =