تشکیل پرونده برای ۵۴۴ واحد متخلف تا پایان سال گذشته در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان سال گذشته یک هزار و ۴۳ مورد بازرسی صورت گرفته است که برای ۵۴۴ مورد از آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، قهرمان شاهی اظهار کرد: ماموریت اصلی و ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام پرونده‌هایی است که ضابطین ارسال می‌کنند.

وی افزود: این سازمان در راستای همراهی و کمک به دستگاه‌های تنظیم بازار در شب عید طرح دو مرحله‌ای ویژه نظارتی ضیافت را آغاز کرده که مرحله نخست از ۱۵ تا ۲۹ اسفند اجرا شد و مرحله دوم نیز از یکم الی ۲۱ فروردین، همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات ذاتی و نظارتی سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف تصریح کرد: علاوه بر اینکه این دستگاه‌ها پرونده‌هایی را برای رسیدگی به تخلفات تشکیل می‌دهند، سازمان تعزیرات حکومتی هم به همین منظور شعب سیاری را در سطح استان تشکیل داده است.

وی عنوان کرد: ما از آغاز مرحله نخست طرح یعنی ۱۵ اسفند هر روز یازده گروه بازرسی و نظارت به سطح استان می‌فرستیم و تا ۲۹ اسفند یک هزار و ۴۳ مورد بازرسی داشته‌ایم که برای ۵۴۴ مورد از آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =