محیا اسناوندی: تلاش کردم بی‌حاشیه باشم، رسانه اجازه نمی‌دهد

محیا اسناوندی مجری تلویزیون معتقد است که همواره تلاش کرده تا بی حاشیه باشد اما فضای رسانه اجازه این ماجرا را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها برنامه «از مامان بگو» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، برنامه‌ای گفت‌وگو محور که به جایگاه مادران می‌پردازد، مادرانی که به قول محیا اسناوندی، مجری برنامه امت ساز هستند. در ادامه متن کامل این گفت‌وگو را می‌خوانید.

اسناوندی درباره اجرا در برنامه «از مامان بگو» می‌گوید: «در برنامه از «مامان بگو» یک احترام، حیا و متانتی را در اجرا آوردم، چرا که ما درباره مادران ایرانی و برای مادران ایرانی برنامه می‌سازیم، مادرانی که پشت رفتار، کردار و صحبت‌هایشان یک متانت و حیایی وجود دارد.»

او درباره پر حاشیه یا کم حاشیه بودن مجری تلویزیون می‌گوید: «نمی‌توانم بگویم انسان بی‌حاشیه‌ای هستم، چرا که فضای رسانه اجازه بی‌حاشیه بودن را به آدم نمی‌دهد و حتی اگر ما به دنبال حاشیه نباشیم، حاشیه به سراغ ما می‌اید؛ اما با تمام این شرایط تلاش کردم که هیچگاه خودم حاشیه‌ سازی نکنم و محیای اسناوندی را از این فضا دور نگه دارم.»

این مجری در پاسخ به این پرسش که برنامه «از مامان بگو» چقدر تلاش دارد تا جایگاه مادران و زنان این سرزمین را به تصویر بکشد می‌گوید: «بسیار تلاش داشته چرا که مادران امت‌ساز هستند. وقتی یک مادری فرزند خود را تربیت می‌کند، نوه‌های خود را تربیت می‌کنند و میزان تاثیرگذای آن‌ها به یک نسل محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها تا چندین نسل را تربیت می‌کنند. این برنامه بی‌نهایت به جایگاه مادران توجه داشه است.»

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =