خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی

ذبیح‌الله ابراهیمی اظهار کرد: امروز فوت یک نفر چوپان، یک نفر دامدار و ۱۰۰ رأس دام پشت یک تریلر به مراکز امدادی تیران و کرون گزارش شده است.

به گزارش خبرآـنلاین ،دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از مرگ چوپان و ۱۰۰ رأس دام پشت تریلر به دلیل خفگی خبر داد.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه این تریلر حامل ۱۲۰ رأس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود، اضافه کرد: به دلیل گاز شدید و نبود اکسیژن این گوسفندها دچار خفگی شدند و بیش از ۱۰۰ رأس این حیوانات تلف و تعداد اندک باقی مانده گوسفندان نیز ذبح شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: یک چوپان نیز در بین گوسفند در محل کابین باربری حضور داشت که این فرد نیز به دلیل نبود اکسیژن و گاز شدید دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه راننده تریلر در محدوده شهر عسگران برای بررسی وضعیت جان چوپان و گوسفندان از کابین بازدید کرده بود، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته راننده شاهد صحنه خفگی می‌شود و موضوع را به اورژانس اطلاع می‌دهد، اما تلاش‌های تیم پزشکی کارگشا نبوده و فرد جان خود را از دست داده بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه میزان خسارت به دام‌ها یک میلیارد تومان برآورد شده است، ابراز کرد: خسارت چنین بی‌احتیاطی غیرقابل جبران است چرا که چوپان نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =