تمهیدات ترافیکی شرق تهران در شب‌های قدر اعلام شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس در شب‌های پرفضیلت قدر در شهرستان های تابعه شرق تهران به منظور حفظ حفظ ایمنی شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و حفظ ایمنی مردم روزه‌دار و همچنین نظم بخشی به حوزه ترافیکی اطراف مساجد، امامزاده‌ها، هیات‌ها و تکایا، پلیس راهور با بکارگیری حداکثری نیروها نسبت به پوشش ترافیکی معابر و محل های پرتردد اقدام می‌کند و محدودیت تردد در اطراف این اماکن مقدس با هدف ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم و کنترل ترافیک محل، اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت تردد در اطراف اماکن مذهبی با شروع مراسم از حوالی ساعت ۲۲ آغاز و تا پایان مراسم که حدود ساعت ۴ بامداد خواهد بود، ادامه پیدا می کند.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین به خاطر افزایش ایمنی شب زنده داران مراسم احیا، از حرکت کامیون‌ها در معابر پرتردد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: از رانندگان درخواست می‌شود تا با توجه به تاریکی شب،مراقب رانندگی خود بوده و حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، به افراد پیاده نیز توصیه می‌شود در صورت عبور از عرض خیابان حتما مراقب تردد خودروها باشند و حتی الامکان از پل های عابر پیاده استفاده کرده و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی به ویژه در نقاطی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، داشته باشند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =