۲۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
به علی دایی وصیت شده از سیاست دور شود!

عبدالرحمن شاه‌حسینی در گفتگو با خبرآنلاین درباره حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سال‌های اخیر بارها درباره حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال و پست‌های مدیریتی صحبت شده ولی شهریار فوتبال ایران فعلا ترجیح داده از فضای فوتبال دور شود و علاقه‌ چندانی هم نسبت به مدیریت در فوتبال نشان نداده است.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره حضور علی دایی و دیگر فوتبالی‌ها در پست‌های مدیریتی گفت: «آقای علی دایی، همیشه گفته پدر خدابیامرزش به او وصیت کرده که وارد سیاست نشود. خب کنار کشیدن امثال علی دایی باعث آمدن افرادی می شود که اهلیت ندارند. اگر علی دایی و بسیاری از این دسته یک تشکلی برای خود ایجاد کنند، زور هیچکس به آن‌ها نخواهد رسید. خیلی ها هستند البته از جنس فوتبال هستند و این افراد را قبول ندارند اما با آن‌ها همکاری می کنند که عیب بزرگی به حساب می‌آید. شما که قبولشان ندارید چطور با آنها کار می کنید؟ یک روز چندتا از بزرگان پیش من آمدند، آقای فرامرز ظلی که اخیرا در بیمارستان بودند، جعفر کاشانی و حمید شیرزادگان که فوت شده اند و همایون بهزادی به دادگستری آمدند تا من را ببینند. به آن‌ها گفتم من بچه شما هستم ولی شما قبول دارید کسانی که در این فوتبال مدیریت می کنند را قبول نداریم؟ همه آن ها گفتند بله ما قبول‌شان نداریم و این‌ها اصلا از جنس فوتبال نیستند، مال فوتبال نیستند. البته شاید بعضی‌ها بگویند مدیریت خوب دلیل نمی شود که کسی فوتبالیست خوبی باشد و این هم بالاخره یک نظریه است ولی نتیجه عملکرد که می تواند دلیلی باشد که آن مدیریت درست بوده یا نبوده است. آن موقع زمان ریاست کفاشیان در فدراسیون بود بعد یکی‌شان را مثال زدم، گفتم شما اگر این را قبول ندارید، در دشت بهشت وقتی فدراسیون شما را به عنوان برگی از تاریخ فوتبال این مملکت صدا می کنند، چرا آنجا می روید؟ همه آن ها به اتفاق قبول کردند و گفتند بله این درست است. یعنی حرف این است که شکاف و اختلاف بین خود فوتبالی ها باعث رشد غیرفوتبالی ها در مدیریت فوتبال شده است. من اعتقاد دارم فوتبالی ها با هم نیستند من یک بار به یکی از بزرگان گفتم شما بیایید یک تشکل از مربی ها و بازیکنان و سایرین که در قانون هم پیش بینی شده درست کنید. واقعا اگر کسی غیر حق آمد این کرسی ها را گرفت، شما با آن ها همکاری نکنید ولی من همیشه این را گفته ام شکاف و اختلاف بین خود این فوتبالی ها و خواص باعث شده است که خیلی از آدم هایی که اهلیت این کار را نداشتند، در فوتبال مدیریت کنند.»

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    پدر علي دايي بسيار عاقل بوده أست چون مي دانست سياست پدر و مادر ندارد براي حفظ جان پسرش وصيت بسيار خوبي كرده أست .
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    آقای شاه حسینی که تادیروز چشم دیدن علی دایی را نداشتند.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    باباش یه چیزایی میدونست
  • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    اوناییکه میخوان دایی بیاد عرصه سیاست در واقع میخوان اون بزرگوار رو خراب کنن. بعدا به مردم القاء کنند که **دیدید اشتباه میکردید و علی دایی اون اسطوره ای که میگفتید ، نیست**. بهترین کار و شهریار میکنه
  • علیرضا US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    هرکس می‌گوید از سیاست دور هستم دروغ میگوید،اینجا قیمت سیب زمینی هم سیاسیت
  • اشنا IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    0 0
    اما همه بخاطر مردانگی ت دوست دارند وارد سیاست شو .بزرگمرد ایران زمین .
  • علی حیدری IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    بززگی در اسانیت است . واز طرف مردم شریف وبزرگ باید قضاوت شود ونه اشخاصی در دیدن ۲ متری خود ضایع اند.