بازگشت باشکوه محبی به روسیه؛ ستاره بوشهری در بهترین فرم!

محمد محبی در نخستین بازی خود برای روستوف پس از فیفادی عملکرد درخشانی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اتمام فیفادی، مسابقات باشگاهی دوباره آغاز شده و لژیونرهای ایرانی هم به تیم‌های خود برگشته‌اند تا پس از وقفه‌ای کوتاه، دوباره برای باشگاه‌های خود به میدان بروند. محمد محبی، ستاره ایرانی تیم روستوف روسیه امروز (جمعه) اولین بازیکن ملی‌پوشی بود که پس از فیفادی به میدان رفت.

به گزارش فوتبال 360، محبی که در هر 2 بازی ایران مقابل ترکمنستان به میدان رفت و یک گل هم به‌ثمر رساند، امروز در هفته بیست‌ودوم لیگ روسیه به مصاف تیم مدعی دینامومسکو رفت.

نمایش درخشان محبی مقابل دینامو

این دیدار از ساعت 20 امروز به میزبانی دینامومسکو برگزار شد و در پایان روستوف دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4 بر یک حریف مدعی خود را شکست داد. محمد محبی که در ماه‌های اخیر شرایط خوبی را سپری کرده، در این مسابقه با زدن 2 گل و ارسال یک پاس گل نمایش درخشانی داشت و بهترین بازیکن میدان بود.

محبی با عملکردی که در این مسابقه داشت، در لیگ روسیه به آمار 6 گل و 2 پاس گل رسید و حالا تنها 2 گل تا رسیدن به بهترین آمار دوران فوتبالی خود فاصله دارد. او فصل گذشته در لیگ برتر ایران 8 گل برای استقلال زد و بهترین فصل فوتبالی‌اش را سپری کرد. وینگر بوشهری همچنین با مجموع 8 گل و پاس گل به موثرترین بازیکن فصل روستوف تبدیل شد و مشترکا بهترین گلزن این تیم هم محسوب می‌شود.

روستوف با این برد 30 امتیازی شد و با 3 پله صعود، در رده هفتم لیگ برتر روسیه قرار گرفت تا فعلا از نیمه دوم جدول هم خارج شود. البته باتوجه به محرومیت تیم‌های کشور روسیه از حضور در مسابقات اروپایی، روستوف و محبی شانسی برای کسب سهمیه ندارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =