۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه داد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران به شجره‌ای تنومند و قوی تبدیل شده که ثمرات آن در اقتدار داخلی و اعتلای خارجی برای جهانیان روشن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به‍ مناسبت دوازدهم فروردین، بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ روز تعیین کننده و ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که ملت فهیم، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان با حضور حماسی و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی خود، الگوی جدیدی از حاکمیت مبتنی بر مردم سالاری دینی تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران» را بنیان نهادند.

دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی و رهایی از استبداد داخلی و استکبار خارجی پس از یک دوره طولانی و تاریخی در مبارزه علیه نظام‍های طاغوتی و وابسته به بیگانگان است که در پرتو مجاهدت روحانیت شیعه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام، مکتب عاشورا و ایثار و فداکاری آحاد ملت غیور ایران حاصل شد.

جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران به شجره‌ای تنومند و قوی تبدیل شده که ثمرات آن در اقتدار داخلی و اعتلای خارجی برای جهانیان روشن است.

نظام اسلامی ایران از آغاز مورد کید و کینه دشمنان قرار داشته و با انواع توطئه و فتنه‌ها، از جمله جنگ تحمیلی، ترور، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشارهای سیاسی مواجه شده است، اما ملت غیور ایران با اتکا به تعالیم اسلامی، تحت رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و بر سر آرمان‍های نظام اسلامی ثابت قدم ماندند.

نظام جمهوری اسلامی با طی مراحل انقلاب و نظام‌سازی، به دستاوردهای بزرگ در حوزه های مختلف علمی و فناوری، دفاعی و امنیتی، پزشکی و عمرانی دست یافته و ایران اسلامی را به قله‌های افتخار و سربلندی رسانده است. این نظام مقدس که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت مجاهدان راه خداست، با یاری خداوند متعال، هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را که امروز در ابعاد و اشکال ترکیبی و شناختی ظهور یافته و در پی جدا کردن مردم از نظام اسلامی است، خنثی کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی نیز با شتاب در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی، مسیر عزت، تعالی و پیشرفت را طی کرده و در جهت ظهور منجی عالم بشریت (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) بسترسازی می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران در ماه میهمانی خدا و لیالی قدر، دوازدهم فروردین روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشته و اعلام می‌دارد، همچون گذشته، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) با اقتدار از نظام جمهوری اسلامی ایران که دستاورد بزرگ و تاریخی ملت ایران است، حفاظت و پاسداری می‌کند و در این مسیر فداکار و ثابت قدم خواهد ماند.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889462

برچسب‌ها